شناسهٔ خبر: 44117769 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

ملایی: برای کسب مدال طلا می‌جنگم/ با وجود آغاز اردوها شرایط تمریناتمان فرقی نکرده

بانوی ملی‌پوش روئینگ گفت: قول می‌دهم تمام توانی که در مسابقات دیگر نگذاشته‌ام را برای انتخابی المپیک بگذارم. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

نازنین ملایی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط اردوی تیم ملی قایقرانی روئینگ که از اواخر آبان ماه در دریاچه آزادی آغاز شده است، اظهار داشت: هرچند اردوی تیم ملی از هفته پایانی آبان ماه شروع شده است، اما با وجود آغاز اردو، هیچ تغییری در شرایط تمریناتمان به وجود نیامده است. ما همین مقدار از تمرینات از لحاظ تعداد روزهای تمرین، تعداد وعده‌های غذایی، ساعات تمرین و میزان مرخصی ها را پیش از این نیز انجام می دادیم.

وی ادامه داد: تنها تفاوت اردوی فعلی با تمرینات قبلی در بحث اسکان در دریاچه آزادی است که هم اکنون این امکان فراهم شده است، اما پیش از این به دلیل عدم مجوز به خاطر محدودیت‌های کرونا در دریاچه آزادی اسکان نداشتیم.

*می‌توانیم تا چند ماه آینده به اوج آمادگی برسیم

بانوی قایقران تیم ملی روئینگ درباره شرایط آمادگیش، گفت: خدا را شکر که هم من و هم بهمن نصیری وضعیت خوبی داریم و در مسیر پیشرفت هستیم. تاکنون هم تمریناتمان راضی کننده بوده است و برنامه تمریناتمان به گونه‌ای است که بتوانیم تا چند ماه آینده به اوج آمادگی برسیم.

وی در خصوص مسابقات پیش روی ملی‌پوشان رویینگ، اظهار کرد: مهم‌ترین مسابقات پیش روی ما رقابت‌های انتخابی المپیک است که با وجود اعلام زمان برگزاری، هنوز کشور میزبان مسابقات مشخص نشده است. به جز این رقابت‌ها در داخل کشور مسابقات لیگ را داریم که به احتمال زیاد اواسط آذر ماه برگزار خواهد شد که به نظر شرکت در مسابقات لیگ برای سنجیدن شرایط ما در جریان مسابقه و تست گیری بسیار موثر است.

*تمام توانم را برای انتخابی المپیک می‌گذارم

دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی جاکارتا در مورد قانون جدید فدراسیون جهانی در خصوص شرایط جدید کسب سهمیه المپیک در رشته روئینگ و اینکه برای کسب سهمیه توسط یک کشور حتما باید در دو بخش مردان و زنان مدال طلا گرفته شود، خاطرنشان کرد: در قانون جدید یک کشور در صورت کسب مدال طلا در انتخابی المپیک نمی‌تواند بیش از دو سهمیه المپیک کسب کند. در گذشته هرکسی مدالی می‌گرفت چند سال در المپیک حضور داشت. فدراسیون و کادر فنی تصمیم گرفتند که قایقرانی به المپیک اعزام شود، اما در قوانین جدید مشخص کردن فرد اعزام شونده به المپیک بر عهده فدراسیون نیست و در صورتی که یک قایقران مدال طلا و دیگری مدال نقره بگیرد باید بر اساس قانون آن قایقرانی که مدال طلا را کسب کرده عازم المپیک شود. حتی اگر در بخش بانوان و مردان دو مدال طلا کسب شود در نهایت از هر جنسیت یک قایقران می تواند راهی المپیک شود.

ملایی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قول کسب سهمیه المپیک را می‌دهد؟ گفت: هم من و هم آقای نصیری برای مدال طلا می‌جنگیم و باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد. برای کسب مدال طلا در مسابقات می‌روم و قول می‌دهم تمام توانی که در مسابقات دیگر نگذاشته‌ام را برای انتخابی المپیک می گذارم و امیدوارم بهترین‌ها برایم رخ دهد.

انتهای پیام

نظر شما