شناسهٔ خبر: 44117526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حسین بادامکی:

من با تارتار هم بازی بودم/ فکر میکنم دوست داشتند تا پیروزی را به هر طریقی کسب کنند

سرپرست شهرخودرو در خصوص حواشی بازی با پیکان توضیح داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، حسین بادامکی سرپرست شهرخودرو روی خط برنامه فوتبال برتر درباره اتفاقات این بازی گفت: تیم ما شرایط خوبی داشت و بازی را خوب شروع کرد  اما آن بارندگی شدید روی بازی تیم ما تاثیرگذار بود و از روند آرمانی دور کرد.

او افزود: متاسفانه روز یکشنبه اتفاقاتی که افتاد به ضرر ما بود. یکی از آن ها صحنه ای بود که  پنالتی نبود و داور به سود حریف سوت زد. در این صحنه بازیکن ما ایستاده بود و بازیکن پیکان پرید هوا و زمین خورد. متاسفانه اتفاقاتی بعد از گل افتاد که تیم ما را اذیت کرد. شرایط عادی نبود. من با تارتار بازی کرده بودم و با کادرفنی شان آشنا هستم. فکر می کنم آقای تارتار چون  تازه اومده بودند دوست داشتند سه امتیاز را هرجوری هست حفظ کنند. این اتفاقاتی   روی تیم ما تاثیرگذاشت و از طرفی مصدوم هم داشتیم.

بادامکی در ارتباط بابیانیه باشگاه پیکان و صحبت هایی که در مورد دخالت فرهاد حمیداوی در مسایل فنی تیم در زمان بازی مطرح شده گفت: نمی دانم این صحبت ها از کجا نشات می گیرد اما ناجوانمردانه است. آقای حمیداوی مالک باشگاه است و از جیبش هزینه می کند ،طبیعی است که دلش برای باشگاه بسوزد. این حرص و جوش خوردن ها طبیعی است و چنین  صحبت هایی که می شود به روح ورزش آسیب می زند. ایشان حق دارد برای تیمش نگران باشد چراکه دوست دارد تیمش برنده باشد.

 

نظر شما