شناسهٔ خبر: 44117496 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

روزنامه‌های ورزشی ۴ آذر؛ نگرانی ۲۲ میلیاردی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس باید روز ۱۸ آذر از شکایت خود از کالدرون دفاع کند و اگر این دفاع به کرسی نشیند باید مبلغ غرامتی نزدیک ۲۲ میلیارد را پرداخت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –سه‌شنبه ۴ آذر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "کلوپ و گواردیولا هم مثل بعضی از مربیان ایرانی ادعا ندارند" به اظهارات خداداد عزیزی در انتقاد از برخی مربیان ایرانی پرداخت، کسانی که به بیان عزیزی ادعایی بالاتر از مربیان درجه یک جهان دارند.

"گل" با عنوان"تهدید یک رمال بازیکن دیپورت شده را به لیست برگرداند" مدعی شد با تهدید یک رمال یک بازیکن که از لیست یکی از تیم‌های لیگ برتری خط خورده بود به لیست این تیم برگشته است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "زنوزی دیگر خرج نمی‌کند در رؤیای ریاست فدراسیون است" مدعی شد مالک باشگاه تراکتور که به تازگی به عنوان یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال شناخته می‌شود دیگر سرمایه گذاری روی تراکتور ندارد و در سودای فدراسیون فوتبال است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "نگرانی ۲۲ میلیاردی" به جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از گابریل کادرون در کاس پرداخت، شکایتی که اگر به کرسی نشیند پرسپولیس باید غرامت سنگینی را پرداخت کند.

"ایران ورزشی" با عنوان"تیم ملی قدرتمندی داریم، امیدوار باشیم" به امید مهدی مهدی کیا به تیم ملی تحت هدایت دراگان اسکوچیچ پرداخت، تیم ملی که در آخرین بازی دوستانه خود نیز با دو گل رقیب خود را شکست داد.

"شوت" با عنوان "آلکنوی روسی رسماً سرمربی تیم ملی شد" به انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال پرداخت، جایگاهی که این بار به یک روسی با پشتوانه‌ای از افتخارات بزرگ رسید.

" پرسپولیس" با عنوان"اندازه پاداش چاه بکنید" به رؤیا پردازی مدیران جدید پرسپولیس برای پاداش آسیایی سرخ‌پوشان پرداخت، پاداشی که گویا قرار نیست چند روز هم در حساب سرخ‌ها بماند.

"صدای سپاهان" با عنوان "هواداران کاملات به این سپاهان خوشبین هستند" به اظهارات سید مهدی سید صالحی بازیکن سابق سپاهان پرداخت، کسی که معتقد است هواداران سپاهان امید زیادی به مربیان جدید این تیم دارند.

"سبز سبزم" با عنوان "اشتباهات ادامه داشته باشد از لیگ کنار می‌کشیم" به نامه ذوب آهن به وزیر ورزش پرداخت، نامه‌ای که از نارضایتی عمیق گاندوها از داوری نشان دارد.

نظر شما