شناسهٔ خبر: 44117401 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

امنیت استان بوشهر مطلوب است/ همدلی کم‌نظیر اعضای شورای تامین

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به امنیت مطلوب استان بوشهر، گفت: همدلی کم نظیر و مثال زدنی در شورای تأمین استان بوشهر وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند دوشنبه‌شب در مراسم تجلیل از سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون خدمات ارزشمند بسیار زیادی را به مردم داشته است.

وی با اشاره به اینکه اندیشه بسیجی در همه نقاط کشور رسوخ کرده است ادامه داد: بسیج در دوران دفاع مقدس در وسط میدان نبرد بود و امروز هم بسیج در همه میادین خدمات‌رسانی به مردم از جمله حوزه سلامت که این روزها نبرد دیگری است حضور دارد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بسیج به درختی تنومند تبدیل شده و آرامش را به جامعه هدیه می‌دهد افزود: با وجود بسیج، امنیت کشور بهتر و مناسب‌تر شده است.

وی با تجلیل از چهار دهه خدمات سردار رزمجو فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: برنامه داشتیم مراسم بزرگی برای تجلیل از ایشان برگزار کنیم ولی به خاطر کرونا با محدودیت‌هایی روبرو شدیم.

گراوند با اشاره به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی برای خدا کار می‌کرد و با خدا معامله کرده بود و وقتی انسان کاری را برای خدا انجام می‌دهد در بین مردم محبوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی عشق و علاقه خود را به ایشان نشان دادند، ادامه داد: نگاه جذب حداکثری در شهید سردار سلیمانی بود و فرزندان ایران اسلامی را فرزندان خود می‌دانست.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سردار رزمجو نیز دارای خلوص و صداقت بالایی است گفت: همدلی کم نظیر و مثال زدنی در شورای تأمین استان بوشهر وجود دارد و همه در راستای تأمین امنیت تلاش می‌کنند.

نظر شما