شناسهٔ خبر: 44116864 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راهداری اردبیل:

شرکت‌های حمل و نقل حق صدور بلیط برای افراد مشکوک به کرونا را ندارند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای حق صدور بلیط برای افراد مشکوک و گرفتار در بیماری کرونا را ندارند.

صاحب‌خبر -

وثوقی چهارم آذر در جریان بازدید از پایانه مسافری اردبیل اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد ملی کرونا و با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرکت‌های حمل و نقل نسبت به استعلام مسافران و ابتلای آنها به کرونا اقدام کرده تا در صدور بلیط خطا و اشتباهی صورت نگیرد.
وی تصریح کرد: افراد مبتلا به کرونا که دوران نقاهت خود را سپری نکردند، توسط شرکت‌های حمل و نقل حق جابجایی نداشته و نمی‌توان برای این افراد بلیط سفر صادر کرد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: شرکت‌های حمل و نقل مسافر موظفند به محض مراجعه افراد و دریافت کد ملی آنها استعلام لازم را انجام داده تا در صورت مشکوک بودن به بیماری کرونا اجازه سفر به آنها داده نشود.
وثوقی افزود: کلیه مسافران هنگام مراجعه به شرکت‌های حمل و نقل باید از ماسک استفاده کرده و به دقت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: انتظار داریم هموطنان از سفرهای غیرضرور در ایام کرونایی به شدت پرهیز کرده و در صورت نیاز به انجام سفر ضروری حتما از سلامت خود اطمینان حاصل کرده چرا که شرکت‌های حمل و نقل برای افراد مشکوک و مبتلا به کرونا حق صدور بلیط را نخواهند داشت.
وثوقی اضافه کرد: در همه پایانه‌های مسافری استان این مقررات اعمال خواهد شد تا زمینه سلامت رانندگان و مسافران در جابجایی‌های ضروری فراهم آید.
وی در ادامه بیان کرد: به نسبت روزهای گذشته تعداد ترددها و همچنین فعالیت اتوبوس‌ها در شرکت‌های حمل و نقل کاهش پیدا کرده که امیدواریم با حمایت ستاد ملی کرونا از رانندگان حمل و نقل مسافر نیز به عنوان گروه‌های شغلی آسیب‌دیده حمایتی جدی انجام شود.
انتهای پیام

نظر شما