شناسهٔ خبر: 44116540 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با مشارکت اعضای کانون های مساجد

اولین جشنواره «شعر نماز» در شهرستان سامان برگزار می شود

نیکخواه از برگزاری اولین جشنواره «شعر نماز» با مشارکت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان سامان خبر داد و گفت: این جشنواره به دلیل پیشگیری از کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

«رسول نیکخواه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اولین جشنواره «شعر نماز» به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سامان، با همکاری دفتر امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با مشارکت و حضور خودجوش اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سامان ادامه داد: نماز در سیره معصومین، نماز و آثار اجتماعی و تربیتی آن، جلوه های نماز عاشورا، عید سعید فطر و قربان، نماز، کودکان و نوجوانان و اسرار نماز از موضوعات نماز اولین جشنواره «شعر نماز» است.

 

وی ابراز کرد: مخاطبین اولین جشنواره «شعر نماز» در درجه اول از لحاظ سنی، نوجوانان و جوانان، روحانیت، مسئولین، کارمندان ادارات، اساتید جامعه فرهنگی هنری، خانواده ها و اعضای انجمن های شعر و ادب سراسر شهرستان هستند.

 

نیکخواه بابیان اینکه این جشنواره به دلیل پیشگیری از کرونا در بستر فضای مجازی برگزار می شود افزود: علاقه مندان باید آثار خود را از پست الکترونیک h.mazaheri۵۵@yahoo.com ارسال کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۸۳۳۵۲۷۸۵۱ تماس بگیرند.

 

نیکخواه تصریح کرد: مهلت ارسال آثار ۱ بهمن، داوری آثار ۴ بهمن سال جاری و اسامی برگزیدگان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می شوند.

 

پایان پیام/361

نظر شما