شناسهٔ خبر: 44116482 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

گریژمان: «مسی» از دستم عصبانی بود، اما حالا کنار هم هستیم

تهران- ایرنا- ستاره فرانسوی بارسلونا پس از مدت‌ها در خصوص اختلاف خود به «لیونل مسی» ‌صحبت کرد و گفت: «لیونل مسی» از دستم عصبانی بود که ابتدا پیشنهاد بارسلونا را رد کردم، اما اکنون کنار هم هستیم و برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا،   «آنتوان گریژمان» دومین فصل حضورش در بارسلونا را سپری می‌کند اما از همان بدو ورود به نیوکمپ با انتقاد زیادی مواجه شد و برخی دلیل عملکرد ضعیف او را، اختلاف با «لیونل مسی» کاپیتان کاتالان‌ها می‌دانستند.

در نهایت گریژمان پس از ماه‌ها در این خصوص صحبت کرد و گفت: عادت ندارم مصاحبه کنم و حرفم را در زمین مسابقه می‌زنم. اما دیگر بس است چرا که برخی مسائل را بیش از حد تحمل کرده‌ام.

وی با بیان اینکه انتقادها را می‌پذیرد، توضیح داد: بهترین گریژمان را در زمین نمی‌بینید اما باید بدانیم که شرایط مختلف در عملکرد بازیکنان تاثیر دارد. دومین فصل حضورم در بارسلونا است و در این مدت، سه مربی داشتیم که هر کدام سبک خود را دارند.

مهاجم تیم ملی فرانسه با بیان اینکه به کمک همه نیاز دارد، اضافه کرد: نمی‌توانم فکر کنم که خرید خوبی برای بارسلونا بوده‌ام اما اکنون می‌بینم که نامزدهای ریاست باشگاه بارسلونا، هر روز در خصوص من صحبت می کنند. ابتدا پیشنهاد بارسلونا را رد کردم و همین امر موجب شد رسانه‌های کاتالانی ارتباط خوبی با من نداشته باشند اما می‌توانم در زمین مسابقه همه چیز را تغییر دهم.

گریژمان در مورد صحبت‌هایی که در خصوص رابطه نامناسبش با لیونل‌مسی مطرح می‌شود، عنوان کرد: با او صحبت کردم و مسی گفت از اینکه در مرتبه نخست پیشنهاد بارسلونا را نپذیرفتم از دستم عصبانی است. او اکنون همیشه کنارم خواهد بود چراکه با هم در بارسلونا هستیم.

وی در مورد صحبت‌های مدیر برنامه‌های سابقش که موجب خشم مسی شده است، گفت: او کمکی به من نمی‌کند و حرفهایش موجب ناراحتی می‌شود. من و مسی احترام کاملی در قبال هم داریم و مسی می‌داند که دیگر رابطه‌ای بین من و مدیر برنامه‌های پیشینم وجود ندارد.

گریژمان در مورد نگرانی سرمربی تیم ملی فرانسه از شرایطش، اظهار کرد: ‌با «دیدیه دشان» ‌ در خصوص همه چیز صحبت کردم. او نیز می‌داند که برخی همواره درپی مسائل منفی هستند.

نظر شما