شناسهٔ خبر: 44116383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازداشت ۳ نفر بدون ماسک درشهرستان دنا

دادستان عمومی شهرستان دنا گفت: سه نفر به دلیل استفاده نکردن از ماسک در شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، غریب‌پور دادستان عمومی شهرستان دنا حین بازدید از بازار شهر سی سخت دستور بازداشت سه نفر که ماسک نزده بودند را صادر کرد.
 
غریب‌پور گفت: این افراد با دهن کجی به دستورالعمل‌های بهداشتی و بی توجهی به محدویت‌های کرونایی بدون استفاده از ماسک در حین تردد در معابر شهر سی سخت دستور بازداشت آنان صادر و توسط ماموران کلانتری دستگیر و روانه بازداشتگاه شدند.
 
او افزود: از این به بعد افرادی که حین تردد در اماکن عمومی و خیابان‌های شهر‌های سی‌سخت و پاتاوه بدون ماسک و یا به هر نحوی دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکرده و سلامت عمومی مردم را تهدید کنند بازداشت و روانه زندان خواهند شد.
 
دادستان شهرستان دنا رعایت دستور العمل‌های بهداشتی را از طرف همه افراد الزامی دانست و بیان کرد: با افرادی که بهداشت فردی و جمعی را رعایت نکنند و سلامت مردم را به خطر بیندازند برخورد قاطع می‌شود.
 
غریب‌پور برگزاری مجالس عروسی و عزا در شرایط حاد کرونایی را ممنون اعلام و افزود: از آنجایی که برگزاری چنین مراسم‌هایی یکی از مهمترین علت‌های شیوع بیماری کرونا و افزایش مرگ و میر مردم است بانیان چنین مجالسی دستگیر و روانه بازداشتگاه می‌شوند.
 
در این بازدید میدانی نحوه اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ومحدودیت‌های کرونایی در شهر سی سخت بررسی و به متخلفان بهداشتی تذکرات لازم داده شد.
انتهای پیام/س

نظر شما