شناسهٔ خبر: 44116043 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

سرانه فضای ورزشی در سکونتگاه‌های غیر رسمی زنجان پایین است

زنجان-مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان،گفت: سرانه فضاهای ورزشی و آموزشی در سکونتگاه‌های غیر رسمی استان زنجان بسیار پایین است.

صاحب‌خبر -

مسلح الله سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه توجه به توسعه امکانات فرهنگی، آموزشی، درمانی در سکونتگاه‌های غیر رسمی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، گفت: باید دستگاه‌های اجرایی به این مناطق توجه ویژه بکنند.

وی اظهار کرد: سرانه ورزشی و آموزشی در سکونت گاه‌های غیر رسمی بسیار پایین است و باید مدیرکل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش نسبت به توسعه فضاهای ورزشی و آموزشی دراین مناطق برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، با بیان اینکه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سال جاری دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته است، گفت: بیش از ۷۸ برنامه برای دستگاه‌های فرهنگی پیش بینی شده است.

سلطانی تاکید کرد: موضوعاتی چون طلاق و اعتیاد در اولویت برنامه‌های پیشگیرانه آسیب‌های اجتماعی قرار دارد.

وی افزود: تا زمانی که برنامه‌های تدوین شده در این راستا اثربخشی لازم را نداشته باشد، نمی‌توان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد کارهای خوبی را انجام دادو

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان، تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های امروز، غفلت از حوزه مهمی چون آموزش است که دراین راستا باید به آموزش دانش آموزان در سکونت گاه‌های غیر رسمی توجه شود.

سلطانی گفت: خیرین باید برای کمک به دانش آموزان در سکونت گاه‌های غیر رسمی وارد عرصه شوند تا از آموزش عقب نیفتند.

نظر شما