شناسهٔ خبر: 44115845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بارش پراکنده برف و باران در انتظار خراسان رضوی

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: آسمان استان به ویژه در نیمه شرقی ابری پیش‌بینی شده در مناطق شمال غرب، مرکز و جنوب استان مانند قوچان و مشهد بارش‌های پراکنده باران و برف را پیش‌بینی می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

آیدا فاروقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص وضعیت جوی خراسان رضوی، اظهار کرد: با توجه به بررسی نقشه‌های آینده‌نگری آسمان استان به ویژه در نیمه شرقی ابری پیش‌بینی شده در مناطق شمال غرب، مرکز و جنوب استان مانند قوچان و مشهد بارش‌های پراکنده باران و برف را پیش‌بینی می‌کنیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه از لحاظ دمایی امروز در برخی مناطق به ویژه نیمه شمالی و شمال غرب استان نسبت به روز گذشته کاش دمای هوای رو پیش‌بینی می‌کنیم، بیان کرد: از فردا روند افزایشی دمای هوای آغاز می‌شود که تا پایانی هفته ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از شهرستان‌های قوچان، کلات نادر، گلمکان، نیشابور و فریمان بارش‌های پراکنده گزارش شده است، عنوان کرد: بیشترین میزان بارش از شهرستان قوچان و کلات نادر به میزان ۰.۶ میلی متر و ارتفاع برف تازه در قوچان یک سانتیمتر گزارش شده است.

فاروقی افزود: فریمان با ۶- درجه سانتیگراد سردترین و سبزوار با ۱۲+ درجه سانتیگراد گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بودند که طی همین مدت کمینه و بیشینه دمای هوای مشهد به ترتیب ۱- و ۸+ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

انتهای پیام/ 70068

نظر شما