شناسهٔ خبر: 44115455 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

استاندار همدان: کارخانه تولید کاغذ در خرداد ۱۴۰۰ در اسدآباد به بهره برداری می رسد

استاندار همدان از افتتاح و بهره برداری کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن شهرستان اسدآباد در خردادماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین از اسدآباد ؛ سید سعید شاهرخی در بازدید از شهرک صنعتی اسدآباد و در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن اسدآباد یکی از مهمترین کارخانه های تولید کاغذ سطح کشور و استان همدان است که در حال حاضر این طرح در دست عملیات اجرایی و ساخت قرار دارد و بنا به قول سرمایه گذار این پروژه صنعتی مهم کشوری در خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به پروژه کمربندی شهر اسدآباد نیز گفت: این طرح تقریبا در مراحل پایانی خود قرار داشته و تنها اتصال ورودی شهر به کمربندی باقی مانده که با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و پیگیری های صورت گرفته پروژه فعال شده و امیدواریم در زمان کوتاهی اتصال ورودی شهر به کمربندی برقرار و از طرح فوق به صورت صد درصدی استفاده شده و زیر بار ترافیک برود.

فرماندار اسدآباد هم در این بازدید گفت: در راستای ساخت کارخانه کاغذ شهرستان در پنج فاز تاکنون افزون بر دو میلیارد تومان هزینه شده است. 

مجید درویشی افزود: احداث این کارخانه با ظرفیت ۲۰ هزار تن در شهرستان برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال در پی خواهد داشت.

46

برچسب‌ها:

نظر شما