شناسهٔ خبر: 44115279 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نیروی انتظامی قدیمی | لینک خبر

آتس سوزي منزل به دلیل اختلاف مالي/ يك نفر فوت و 3 نفر نيز مجروح شدند

گروه استان‌ها- فارس- معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان، گفت: در حادثه آتش‌سوزي منزل در يكي از روستاهاي شهرستان "شيراز" به علت اختلاف مالي، پسر 9 ساله فوت و 3 نفر ديگر نير مجروح و راهي بيمارستان شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ "كاووس محمدي" در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره آتش سوزي منزل منجر به فوت در يكي از روستاهاي شهرستان شيراز، بلافاصله ماموران به همراه عوامل امدادي به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي گفت: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند كه شخصي به دليل اختلاف مالي با مراجعه به منزل فردي كه بدهكار وي بوده است با وي درگير و سپس با بنزين اقدام به آتش زدن منزل مسكوني مي‌كند و متواري مي‌شود.

سرهنگ "محمدي" با بيان اينكه در اين حادثه پسر 9 ساله بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و والدين و ديگر برادرش مجروح و راهي بيمارستان شدند، عنوان داشت: تلاش براي دستگيري متهم متواري ادامه دارد.

معاون اجتماعي پليس فارس، خاطر نشان كرد: شهروندان مي‌توانند در صورت داشتن هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراكز مشاوره مجاز مشكل خود را برطرف كنند تا شاهد اینچنین حوادث ناگواري نباشيم./


انتهاي خبر // پایگاه خبری پلیس ایران

مشاهده خبر ارسال شده بعد

نظر شما