شناسهٔ خبر: 44114134 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آغاز بررسی سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه در کمیسیون‌های مجمع تشخیص مصلحت

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مراحل تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه، گفت: این برنامه در کمیسیون‌های مربوطه این مجمع در حال بررسی است اما هنوز در دستور کار مجمع قرار نگرفته است. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

حسین مظفر در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به مراحل تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه، گفت: این برنامه در کمیسیون‌های مربوطه مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است، اما هنوز در دستور کار مجمع قرار نگرفته است.

وی افزود: سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه که سرآغاز گام دوم انقلاب است متناسب با شرایط اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی تنظیم می‌شود که ایران در دنیای امروز با آن مواجه است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت گفت: کشورمان امروز با تحریم‌ها و دشمنی‌های جهان استکبار روبه‌روست و تبعاً مهم‌ترین دستاورد سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه جهت‌گیری نگاه به درون، ارتقا ظرفیت‌های درونی، رونق تولید، افزایش صادرات، کاهش واردات، اتکا به ظرفیت‌های نیروی انسانی و کاهش وابستگی به نفت خواهد بود.

مظفر گفت: موارد ذکر شده از اصول و ارکان برنامه سیاست‌های کلی هفتم توسعه است و توجه به آن‌ها باعث شکوفایی بیشتر اقتصاد ایران و تحقق اقتصاد مقاومتی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما