شناسهٔ خبر: 44114061 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

جزئیات تیراندازی در دفتر رییس آموزش‌و پرورش قرچک

حوادث رکنا: مدیرکل آموزش‌و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: جزئیات تیراندازی در آموزش‌و پرورش قرچک به‌ زودی اعلام می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا، محمد صیدلو عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص حادثه تیراندازی به سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک اظهار داشت: علت تیر اندازی در حال بررسی است و به زودی علت و جزئیات تیراندازی توسط دستگاه قضائی اعلام می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در بیمارستان شهدای تجریش در جریان وضعیت درمانی روح الله فراهانی، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک قرار گرفت و افزود: طی صحبت‌های شفاهی با پزشک معالج وضعیت عمومی نام برده مطلوب است و در حال حاضر در اتاق عمل تحت عمل جراحی قرار دارد.
وی گفت: در این حادثه فرد مسلح با ورود به اتاق ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان قرچک با اسلحه کمری اقدام به تیر اندازی می‌کند که سه تیر به رئیس اداره اصابت می‌کند.
صیدلو بیان داشت: علت تیر اندازی در حال بررسی است، بعد از تحقیق توسط دستگاه قضائی جزئیات کلی پرونده اطلاع رسانی خواهد شد و هرگونه اظهار نظر در این خصوص جایز نیست و منتظر اعلام نظر دستگاه‌های قضائی هستیم.
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران عنوان داشت: فرد خاطی که اقدام به تیر اندازی کرده، شناسایی شده و امیدوارم به زودی دستگیر شود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

نظر شما