شناسهٔ خبر: 44112537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

رونالد کومان: وضعیت جنون‌آمیز است، به مسی و دی‌یونگ استراحت دادیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: یگر وقتش شده که یوفا و فیفا به حال کارهایی که ما داریم با فوتبالیست‌ها انجام می‌دهیم فکری کنند چون این وضعیت جنون‌آمیز است.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ رونالد کومان سرمربی بارسلونا در نشست خبری پیش از بازی با دیناموکیف در هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا درباره استراحت به مسی و دی‌یونگ گفت: «ما فکر کردیم که الان زمان خوبی برای استراحت دادن به لئو و فرنکی است. هر دو بازیکن در تمام بازی‌های این فصل ما حضور داشته‌اند و در اکثر دقایق در زمین بوده‌اند. علاوه بر این آنها در تیم‌های ملی‌شان هم بازی‌ کرده‌اند. به خصوص در مورد مسی که از سفر طولانی از آمریکای جنوبی به اینجا آمده است. گاهی اوقات شما باید از بازیکنان‌تان محافظت کنید چون تقویم بازی‌ها به طرز باورنکردنی فشرده شده است.»

کومان در ادامه افزود: «دیگر وقتش شده که یوفا و فیفا به حال کارهایی که ما داریم با فوتبالیست‌ها انجام می‌دهیم فکری کنند چون این وضعیت جنون‌آمیز است. باید شنبه شب تا دیروقت بازی کنیم، بعد دوشنبه سفر کنیم و دوباره سه‌شنبه بازی کنیم و صبح چهارشنبه برگردیم. با این شرایط آماده نگه داشتن بازیکنان غیرممکن است.»

نظر شما