شناسهٔ خبر: 44112346 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

چرخی که نمی‌چرخد؛ توقف کارآفرینی پشت سد اعمال سلیقه دولتی‌ها|افق روشن در انتظار سوخت گاز| قطع روابط گازی تهران - آنکارا بعید است|جزئیات عرضه املاک در بورس| گام بزرگ وزارت دفاع در شفافیت فروش املاک

طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص توقف کارآفرینی به‌دلیل اعمال سلیقه دولتی‌ها، افق روشن سوخت گاز و جزئیات مربوط به عرضه املاک در بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

بانک مرکزی - طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری در خصوص توقف کارآفرینی به‌دلیل اعمال سلیقه دولتی‌ها، افق روشن سوخت گاز و جزئیات مربوط به عرضه املاک در بورس در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

چرخی که نمی‌چرخد؛ توقف کارآفرینی پشت سد اعمال سلیقه دولتی‌ها

کارشناس حوزه کسب و کار با اشاره به تصمیمات سلیقه‌ای از سوی برخی از سازمان‌ها عنوان کرد: اداره کل جهاد کشاورزی ۹ استان کشور، به دلیل واهی اشباع بازار، مجوز مرغداری برای متقاضیان صادر نمی‌کند و این سیاست انحصارگرایی یکی از علل ایجاد فضای پیش‌آمده برای مرغ است.

آخرین وضعیت موجودی کالا در بنادر کشور| وجود ۲۲ هزار کانتینر کالای متروکه در بنادر

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در حال حاضر ۳ میلیون و ۶۸۳ هزار تن کالا در انبار‌های بنادر کشور موجود است که شامل کالا‌های اساسی از جمله گندم، جو و روغن می‌شود

تولید آبان پتروشیمی شهید تندگویان از مرز ۱۰۷ هزار تن گذشت

همزمان با اجرای چندین طرح رفع تنگنا‌های تولید و تعمیراتی، آبان ماه امسال با تولید بیش از ۱۰۷ هزار تن محصول، ۱۰۴ درصد برنامه‌های تولیدی پتروشیمی شهید تندگویان محقق شد.

افق روشن در انتظار سوخت گاز| قطع روابط گازی تهران - آنکارا بعید است

سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی گفت: با وجود افزایش تولید گاز در کشور به دلیل نزدیک بودن میزان مصرف با تولید، سهم صادرات بسیار کم است.

۱۰۰ نماینده مجلس در نامه‌ای به وزیر جهاد کشاورزی خواستار احیای اداره کل نخیلات شدند

نماینده مردم دشستان در مجلس شورای اسلامی از نامه ۱۰۰ نماینده به وزیر جهادکشاورزی برای احیای اداره کل نخیلات در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

جزئیات عرضه املاک در بورس| گام بزرگ وزارت دفاع در شفافیت فروش املاک

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: ورود وزارت دفاع به بازار سرمایه برای فروش املاک و اراضی در بورس کالا گامی بزرگ در جهت شفافیت اقتصادی است.

عدالت‌ورزی و شفافیت؛ ۲ رکن اساسی اصلاح ساختار بودجه

رئیس «کمیته اصلاح ساختار بودجه» مجلس گفت: عدالت ورزی و شفافیت در احکام بودجه دو رکن اساسی در اصلاح احکام بودجه تلقی می‌شوند که اگر دولت به درستی آن را اجرایی کند ما شاهد یک قانون بودجه شفاف در کشور خواهیم بود.

آخرین وضعیت ساخت مسکن محرومان در اصفهان| معرفی بیش از ۲ هزار واحد به بانک‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان گفت: تاکنون پرونده ۲ هزار و ۶۴۲ واحد تشکیل شده است و از این تعداد ۲ هزار و ۲۱۲ واحد به بانک‌های عامل معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما