شناسهٔ خبر: 44112228 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

جبهه عمل اسلامی لبنان سفر نتانیاهو به عربستان را «بسیار خطرناک» خواند

جبهه عمل اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای به سفر مخفیانه نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی و دیدار او با ولیعهد سعودی واکنش نشان داد و آن را «بسیار خطرناک» و خیانت در حق ملت‌های جهان عرب و اسلام دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ به نقل از وبگاه الکلیما، جبهه عمل اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که اخبار منتشر شده رسانه‌های رژیم صهیونیستی و خبرگزاری رویترز درباره سفر مخفیانه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به همراه رئیس موساد به عربستان سعودی در روز یکشنبه و دیدارش با محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی در حضور مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا، بدون هدف اعلام نشده است.

در ادامه بیانیه آمده است: هروله کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با تل‌آویو و اظهارات قبلی مقامات آمریکایی درباره آماده بودن تعداد زیادی از کشورهای عربی برای امضای توافقنامه با رژیم صهیونیستی، همگی در این راستا قرار دارد.

جبهه عمل اسلامی لبنان افزود: حتی اگر در این مرحله آن را انکار کنند، کما اینکه انتظار داریم، این بسیار خطرناک و محکوم و خیانت به آرمان فلسطینیان است و در راستای سیاست و شیوه عادی‌سازی خیانتکارانه قرار دارد که برخی کشورهای عربی با فشار سران سعودی به آن دامن زدند.

در این بیانیه آمده است: اکنون زمان آن فرا رسیده که حقایق برای ملت‌ها روشن شود و متوجه شوند چه کسانی با عربیت و اسلام تجارت می‌کنند و برای منحرف کردن شیوه اسلامی الهی تلاش می‌کنند.

جبهه عمل اسلامی لبنان در ادامه با تأکید بر اینکه توطئه معامله قرن همچنان ادامه دارد، بر لزوم وحدت برای مقابله با این توطئه‌ها و عادی‌سازی روابط تأکید کرد و افزود: برای شکست تمام توطئه‌ها و خیانت‌ها و رسوایی تمام سازشگران، روی ملت فلسطین حساب باز می‌کنیم.

انتهای پیام

نظر شما