شناسهٔ خبر: 44112111 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان:

پیشرفت ۴۰ درصدی خیابان‌های بهشت و کوهانستان

جوان آنلاين

علیرضا رفیعی گفت: خیابان‌های بهشت و کوهانستان که بخشی از گره‌های ترافیکی منطقه ۹ را باز می‌کند، تاکنون هرکدام بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت خیابان های بهشت و کوهانستان که از پروژه های ترافیکی در دست اجرا در منطقه 9 است، اظهار کرد: احداث خیابان بهشت تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با بیان اینکه هزینه های اجرا و آزادسازی این طرح بیش از 289 میلیارد ریال است، ادامه داد: فاز سوم خیابان بهشت حدفاصل خیابان آتشگاه و شهید اشرفی قرار دارد و می تواند یکی از گره های ترافیکی سطح منطقه را باز کند. 

مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان همچنین در مورد احداث خیابان 20 متری ورودی محله کوهانستان اظهار کرد: این طرح نیز بیش از 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای آزادسازی و احداث آن 299 میلیارد ریال هزینه صرف می شود.

وی در مورد خیابان بهستان که به موازات خیابان شهید اشرفی اصفهانی و خیابان آتشگاه ساخته شده است، گفت: این پروژه تکمیل شده و در نظر داریم در نهم آذرماه سال جاری این طرح را به صورت رسمی افتتاح کرده و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

رفیعی هزینه های اجرا و آزادسازی این خیابان را نیز بیش از 163 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خیابان درختان به کاشته می شود تا نام خیابان با پوشش گیاهی آن تناسب داشته باشد.

 

 

نظر شما