شناسهٔ خبر: 44112052 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

جهاد اسلامی فلسطین:

استقبال عربستان از نتانیاهو خیانت به قدس و مکه است/ این اقدام سبب تشویق اشغالگران به ادامه جنایاتشان می شود

جنبش جهاد اسلامی فلسطین استقبال مقامات سعودی از نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیدار وی در خاک عربستان را محکوم کرد و آن را خیانت به قدس و مکه مکرمه دانست.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی، سفر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عربستان و استقبال مقامات سعودی از وی محکوم شده  است.

 

جنبش جهاد اسلامی در این بیانیه هشدار داده است که این سفر مقدمه ای برای تجاوزگری وسیعی است که ملت و امت و مقدسات را هدف قرار می دهد.

 

در این بیانیه آمده است سفر نتانیاهو به پادشاهی سعودی سقوط سیاسی و خیانت به قدس و مکه مکرمه و مدینه منوره و مسجدالاقصی است.

 

جنبش جهاد اسلامی خاطر نشان کرد چنین سفر و عادی سازی روابط از سوی کشوری که مدعی است مسئولیت مهمترین اماکن اسلامی را در امت اسلام برعهده دارد، اشغالگران اسرائیلی را به ادامه سیاستهای تجاوزکارانه و شوم خود در سرزمین مبارک فلسطین تشویق می کند.

 

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی و عضو حزب لیکود فاش کرد که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر به عربستان سفر و با محمد بن سلمان ولیعهد سعودی دیدار کرد.

 

بر اساس گزارش رسانه ها، نتانیاهو نشست مهمی در عربستان انجام داده است و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از آن به عنوان دستاورد درخشان یاد کرده است.

 

با این حال فیصل بن فرحان وزیر خارجه سعودی منکر هرگونه دیدار میان ولیعهد سعودی و نخست وزیر رژیم صهیونیستی شده است.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما