شناسهٔ خبر: 44112047 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۳۵۷ هزار بسته معیشتی در سیستان‌وبلوچستان توزیع شده است

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان‌‍وبلوچستان گفت: ۳۵۷ هزار سبد معیشتی میان محرومان این استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون توزیع شده که ارزش هر سبد ۴۰۰ هزار تومان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار علی اکبر جعفری مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان‌‍وبلوچستان اظهار داشت: اجرای افزون‌بر ۵۰ میلیارد طرح مشارکتی با دولت و مشارکت یکهزار و ۳۲۵ گروه جهادی تخصصی و نیمه تخصصی در مبارزه با کرونا از دیگر اقداماتی بوده که در این مدت جهادگران بسیجی سیستان‌وبلوچستان انجام داده‌اند.

او  افزود: ۷۲ کارگاه تولید ماسک لوازم بهداشتی مبارزه با کرونا در این مدت راه‌اندازی شده که تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ عدد ماسک رایگان تهیه و توزیع شده است.

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان‌‍وبلوچستان بیان کرد: ضدعفونی ۱۰۳هزار معابر و اماکن عمومی، مدارس و مساجد، راه‌اندازی یکهزار و ۷۵صندوق محرومیت‌زدایی اشتغالزا، ساخت و تکمیل یکهزار و ۱۰۹خانه محرومین در سراسر استان از دیگر اقداماتی بوده که از سوی بسیج سازندگی انجام شده است.

او  خاطرنشان کرد: در سال‌های ۹۷ و ۹۸ حدود ۲ هزار و ۱۹۸ پروژه اجرایی محرومیت‌زدایی و اقتصاد مقاومتی از سوی این قشر از بسیج با اعتبار ۴۱میلیارد تومان در سیستان‌وبلوچستان انجام شده است.

جعفری افزود: همچنین ۶۲۰ پروژه جدید در سال ۹۹ به ارزش۲۰ میلیاردتومان در سیستان‌وبلوچستان در دستور کار قرار گرفت و تکمیل شد.

او  ادامه داد: در این مدت ‍۸۰۰ سری جهیزیه هر کدام به ارزش ۱۰ میلیون تومان بین نوعروسان شیعه و سنی در سیستان‌وبلوچستان توزیع شد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان‌‍وبلوچستان بیان کرد: ۳۳ هزار بسته لوازم التحریر کامل بین مدارس و دانش‌آموزان محروم این استان توزیع شده است.

او  اظهارداشت: همچنین۲۴ هزار دست پوشاک و البسه مدارس از سوی کارگاه‌های اشتغالزایی سپاه سیستان‌وبلوچستان تولید و توزیع شد.

جعفری ادامه داد: هم‌اینک یکهزار و ۳۵۵ گروه جهادی ثبت شده در سامانه اطلس سیستان‌وبلوچستان وجود دارد.

انتهای پیام/ع

نظر شما