شناسهٔ خبر: 44111727 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اوله گونار سولسشر: باید مقابل تیم های دفاعی بهتر کار کنیم؛ مارسیال پیشرفت خواهد کرد

میلاد وفادار

سرمربی منچستریونایتد از تلاش برای ساختن تیمی می گوید که بتواند علاوه بر بازی های بزرگ، مقابل حریف های محافظه کار هم گلیم خود را از آب بیرون بکشد.

صاحب‌خبر -

اوله گونار سولسشر در نشست خبری پیش از بازی با استانبول باشاک شهیر، از تلاش تیمش برای رسیدن به سبک جامع تر و کاراتر گفت. 

به گزارش طرفداری و به نقل از MEN، سولسشر در مورد چیزی که پس از باخت در دیدار رفت به منچستریونایتد گذشته است، گفت:

می دانیم مصاف با قهرمان ترکیه دشوار خواهد بود. میزان تمرکز تیم باید بیشتر باشد. ما در دیدار رفت گل هایی دریافت کردیم که علت آن ها عدم انسجام خودمان بود. باید صبورتر باشیم و در جایگیری درون زمین منظم باشیم. پس از آن بازی مقابل اورتون واقعا خوب بازی کردیم و وست بروم را به همراه یک کلین شیت شکست دادیم. قطعا می خواهیم به این روند ادامه بدهیم.

وضعیت مصدومان

امیدواریم (پل) پوگبا در دسترس باشد. پس از گزارش فردا متوجه این موضوع خواهیم شد. (لوک) شاو و (فیل) جونز غایب خواهند بود. در مورد لوک امیدواریم غیبت او بیش از چهار هفته طول نکشد. نمی توانیم ریسک کنیم. باید ببینیم چه واکنشی به درمان نشان خواهد داد. (جسی) لینگارد هم پس از تماس با یک مورد مثبت، در قرنطینه به سر می برد.   

 رقابت داوید دخیا و دین هندرسون

از نحوه رقابت کردن دین خیلی راضی هستم. او هیچ قدم اشتباهی برنداشته است. دین می خواهد در منچستریونایتد بماند و برای ما بازی کند. چه کسی گفته است تا قبل کریسمس فقط یک بازی انجام می دهد؟ می دانید ما چند بازی پیش رو داریم؟ او به خوبی تمرین می کند و این پتانسیل را دارد تا به یکی از بهترین ها تبدیل شود. با این ایده که فردا آخرین شانس برای تعیین سرنوشت او است موافق نیستم. 

مشکل آنتونی مارسیال

حق با شماست؛ او فصل گذشته خوب کار کرد و بار زیادی از تیم را به دوش کشید. اما باید اشاره کنیم که او یک پیش فصل نرمال نداشت. بعدا سه بازی را هم به دلیل مصدومیت از دست داد، بنابراین خیلی از فوتبال فاصله گرفته است. او بار قبل برابر باشاک شهیر گلزنی کرد. به نظرم او در آینده گام های بزرگ تری بر می دارد و بیشتر پیشرفت خواهد کرد. او فصل قبل 24-23 گل زد که این رقم قابل توجهی است. ما از همه بازیکنان انتظار داریم، بنابراین انتظار می رود آنتونی به فرم خوبی برگردد. او همیشه خوب بوده است، شاید دروازه بان ها مقابل او مهار خوبی دارند.

دید بلند مدت برای یونایتد

چقدر فرصت داریم؟ بیش از یک جمله باید صحبت کنم. ما تیمی هستیم که می خواهد به سرعت و در ضد حملات به سمت دروازه حریف یورش ببرد، آن هم همراه با مهاجمانی سریع. حالا تیم های بیشتری عقب می نشینند و ما به تیمی نیاز داریم که خطوط دفاعی حریف را در هم بشکند. مقابل اورتون از سانترها و توپ های بلند به گل رسیدیم و گل پیروزی بخش هم یک ضد حمله بود. ما نمی خواهیم فقط یک سبک مشخص داشته باشیم، بلکه می خواهیم به بازیکنان فرصت بدهیم تا استعداد خودشان را نشان بدهند. 

مشکل یونایتد مقابل تیم های ضعیف تر

تلاش می کنیم تیمی بسازیم که از جوانب مختلف خوب باشد. بازی با اورتون مثالی بی نقص بود. گل اول، شکل بازی را مشخص می کند. همیشه لحظات تعیین کننده هستند و ما در مسیر درستی قرار داریم. 

برد در بازی فردا حیاتی است؟

این همیشه سوال خوبی است. جواب این است: خیلی. ما برای صعود کردن حداقل به 10 امتیاز نیاز داریم، شاید حتی 12 امتیاز، بنابراین تلاش می کنیم در این بازی برنده شویم و این برد را به سبک خوبی به دست بیاوریم.  

ترکیب چرخشی

خب، در اینجا می توانیم با استفاده از پنج تعویض، به برخی از بازیکنان استراحت بدهیم. اگر بین دو نیمه دنبال تعویض کردن باشید، باز هم فرصت استراحت دادن به بازیکنان را خواهید داشت. من قانون پنج تعویض و همچنین در اختیار داشتن ترکیبی بزرگ را می پسندم. مثلا قرار نیست برونو (فرناندز) در تمامی بازی ها به میدان برود. 

نظر شما