شناسهٔ خبر: 44110477 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

فراخوان

"ایده ها، تجارب، دیدگاه ها و مقالات علمی در خصوص توسعه مدرسه پژوهش محور (مدرسه پژوهنده)"

پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در نظر دارد در راستای توسعه عرصه مشارکت معلمان، اساتید، مدیران مدارس، کارشناسان، نخبگان حوزه تعلیم و تربیت، پژوهشگران، مدیران پژوهشی، مدیران پژوهش سراهای دانش آموزان، دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی، والدین معزز آینده سازان کشور عزیزمان و عموم مخاطبین علاقمند به موضوعات آموزشی و پژوهشی، ایده ها، تجارب، دیدگاه ها و مقالات علمی را در خصوص توسعه مدرسه پژوهش محور (پژوهنده) گردآوری، تدوین و منتشر نماید.

صاحب‌خبر -
فراخوان :

"ایده ها، تجارب، دیدگاه ها و مقالات علمی در خصوص توسعه مدرسه پژوهش محور (مدرسه پژوهنده)"

 

 

 

فراخوان ایده ها، تجارب، دیدگاه ها و مقالات علمی در خصوص توسعه مدرسه پژوهش محور (مدرسه پژوهنده)

پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش در نظر دارد در راستای توسعه عرصه مشارکت معلمان، اساتید، مدیران مدارس، کارشناسان، نخبگان حوزه تعلیم و تربیت، پژوهشگران، مدیران پژوهشی، مدیران پژوهش سراهای دانش آموزان، دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی، والدین معزز آینده سازان کشور عزیزمان و عموم مخاطبین علاقمند به موضوعات آموزشی و پژوهشی، ایده ها، تجارب، دیدگاه ها و مقالات علمی را در خصوص توسعه مدرسه پژوهش محور (پژوهنده) گردآوری، تدوین و منتشر نماید. با توجه به اهمیت این موضوع و نقش مدارس پژوهش محور در پرورش نسل متفکر، خلاق و مسئولیت پذیر و جایگاه مدارس پژوهش محور در مجموعه برنامه های زیر نظام پژوهش و ارزشیابی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، با امتنان از عموم ذی نفعان مرتبط، دعوت می شود آثار خود را در ارتباط با موضوع فراخوان که به صورت متنی (فایل WORD) یا تصویری(ویدئو، کلیپ، موشن گرافی، تیزر و ...) تهیه شده را تا 10 آذرماه 1399 به پژوهشگاه مطالعات ارسال فرمایند. به ارائه کنندگان آثار برتر، به انتخاب هیأت داوران در هفته پژوهش 1399، تقدیر نامه و جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

 

آدرس پستی: تهران- خیابان سپهبد قرنی-نرسیده به پل کریمخان-نبش کوچه شهید باقری قصرالدشتی- پلاک 181 کدپستی 1584743517-آدرس ایمیل :info@rie.ir

 

دبیرخانه پویش مدارس پژوهش محور (توسعه مدرسه پژوهنده)

 

 

نظر شما