شناسهٔ خبر: 44109992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار همدان: از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم

همدان- ایرنا- استاندار همدان با تاکید بر پشتیبانی بی‌چون و چرای مسوولان از سرمایه‌گذاران گفت: طرح‌های خوبی توسط بخش خصوصی در سطح استان ساخته می‌شود که به طور ویژه از آنها حمایت می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

سیدسعید شاهرخی روز دوشنبه در سفر به اسدآباد اظهار داشت: برای فراهم آوردن امکانات مورد نیاز سرمایه گذاران و تامین زیرساخت های لازم مانند زمین و صدور مجوز از هیچ کمکی دریغ نمی کنیم.

او تاکید کرد: بخشی از توسعه و عمران استان توسط مشارکت بخش خصوصی انجام می شود که امسال رشد خوبی داشته است.

استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه سرمایه گذاری طبق سند راهبردی و عملیاتی استان باید پنج هزار و ۴۴۶ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام شود افزود: در سال جاری افزون بر یک هزار میلیارد تومان به ثمر نشسته است.

شاهرخی خاطرنشان کرد: کارخانه کاغذ اسدآباد نمونه‌ای از سرمایه گذاری بخش خصوصی است و به طور ویژه از مجری طرح حمایت می‌کنیم تا به مرحله تولید برسد. 

او به مشارکت مردم در اجرای طرح هوشمند محدودیتهای کرونایی اشاره کرد و گفت: اسدآبادی ها در رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا همراهی خوبی دارند و تعطیلی اصناف غیرضروری و کاهش تردد و حضور مردم در سطح شهر گواه این ادعا است. 

استاندار همدان از نیروهای انتظامی، هلال احمر و بسیج برای انسداد مسیرهای ورودی شهر اسدآباد قدردانی کرد و افزود: در روزهای آینده نیز کنترل و نظارت بر ورود خودروهای غیربومی با دقت اجرا شود تا از شیوع این ویروس خطرناک جلوگیری شود. 

شاهرخی توزیع ماسک در مناطق حاشیه شهر و مردم نیازمند را کاری نیکو از سوی نیروهای بسیج و سپاه دانست و کار آنها را شایسته قدردانی خواند. 

استاندار همدان در سفر به شهرستان اسدآباد از شهرک صنعتی اسدآباد و بازگشت واحدهای صنعتی تعطیل به چرخه تولید بازدید و در جریان پیشرفت ساخت و ساز کارخانه کاغذ قرار گرفت. 

او همچنین از اجرای طرح تعطیلی مشاغل گروه ۲، سه و چهار در این شهر بازدید و از مشارکت کسبه و بازاریان ابراز خرسندی کرد. 

اسدآباد با افزون بر ۱۰۰ هزار جمعیت در ۴۵ کیلومتری همدان قرار دارد. 

نظر شما