شناسهٔ خبر: 44109680 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

فروپاشی وکیل مدافع شیطان

ایرنا

رودی جولیانی وکیل ترامپ که سابقه سیاهی در دشمنی با ملت ایران و جنایت از گروهک تروریستی منافقین دارد، این روزها در دفاع از ادعاهای انتخاباتی ترامپ خود را مضحکه خاص و عام کرده است.با شکست ترامپ چهره هایی مانند جولیانی هم فعلا به بایگانی تاریخ سپرده می شوند.

صاحب‌خبر -

دونالد ترامپ کمتر از دوماه دیگر باید کاخ سفید را ترک کند اما او حاضر به پذیرفتن شکست خود را در انتخابات نیست. پرونده ادعای ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری در جریان است اما وکلای ترامپ تاکنون تقریبا هر بار که به طرح این ادعا در برابر قاضی پرداختند، در اثبات ادعای خود شکست خوردند.

رودی جولیانی، وکیل ترامپ در جلسه دادگاه رسیدگی به ادعای تقلب در انتخابات، با اشاره به کارتون میکی موس و ماجرای تقلب در انتخابات زمان کندی، سبب خنده حضار شد. جولیانی در حین سخن گفتن در کنفرانس مطبوعاتی پس از دادگاه به شدت عرق کرده بود و جاری شدن رنگ مصنوعی موهای او روی صورتش توجه عکاسان را جلب کرد.

وزارت امور خارجه روز ۳۰ آبان در صفحه توئیتر درباره جولیانی نوشت: احتمالا مردم آمریکا از دیدن اینکه جولیانی دارد در ازای دریافت پول کلان از یک ظالم دروغگو و تروریست دفاع می‌کند، متعجب شده‌اند. اما برای ایرانی‌ها این خبر تازه‌ای نیست. او سال‌هاست که وکیل مدافع شیطان است و با سفیدنمایی جنایات نفرت‌انگیز تروریست‌ها دلار به جیب می‌زند. او در حال فروپاشی (ذوب شدن) است، به معنای واقعی کلمه.

اشاره وزارت امور خارجه به حمایت جولیانی از گروهک منافقین است. منافقین که در سال ۱۹۹۷ در ایالات متحده در فهرست گروه‌های تروریستی قرار گرفته بود، در سال ۲۰۱۲ در تصمیمی که جولیانی برایش لابی کرده بود، از این فهرست خارج شد. آن هم در حالی که این گروه در ترور هزاران نفر از مردم بی گناه و مسئولین جمهوری اسلامی نقش داشته اند.

جولیانی از پشتیبانان منافقین و سخنران ثابت مراسم این گروهک بوده که با دریافت پول بارها در گردهمایی های این گروهک شرکت کرده و علیه جمهوری اسلامی سخنرانی کرده است. او روز ۲۲ تیر سال گذشته در گردهمایی سالانه این گروهک در آلبانی شرکت کرد و خواستار افزایش فشار بر حکومت جمهوری اسلامی ایران شد. او در سخنانی عجیب گروهک منافقین را آلترناتیو جمهوری اسلامی خواند.

جولیانی در تیر ماه ۱۳۹۶ در نشست منافقین گفت: تحت رهبری رئیس جمهور ترامپ، بر این باورم که او کمکمان خواهد کرد مردم ایران را از سرکوبی که مدت‌ها است به آنها تحمیل شده، خلاص کنیم.

جولیانی از مخالفان توافق هسته ای با ایران در دوران باراک اوباما بود و مدعی بود که این توافق غیرمسئولانه است. او در سال ۱۳۹۷ در همایش منافقین ضمن حمایت از این گروهک تروریستی، توافق اتمی بین ایران و ۵+۱ را تمام شده خواند و به صورت نمادین برجام را پاره کرد و روی این توافق نامه آب دهان انداخت.

چهار سال ریاست جمهوری دونالد ترامپ مجموعه ای از تصمیمات نادرست و همکاری با سیاستمداران بدنام و غیرمتخصص بود. ترامپ به دلیل شخصیت خودمحور خود تنها با کسانی کار می کرد که او را تایید کنند.

ترامپ سیاستمداران تندرویی را برای کار در دولت خود انتخاب می کرد که عموما با ایران دشمنی دیرینه داشته اند. رودی جولیانی وکیل ترامپ از همین سیاستمداران است. سابقه آشنایی جولیانی با ترامپ به تقریباً سال ۲۰۰۰ می‌رسد. آنها در یک کنفرانس خبری داخلی در شهرداری نیویورک شرکت داشتند. در این کنفرانس ترامپ تاجر احساس نزدیکی شدیدی با جولیانی پیدا کرد و در جریان رقابت‌های انتخاباتی آمریکا در سال ۲۰۱۶ جولیانی، یکی از حامیان پرشور ترامپ بود. از وی به عنوان مشاور غیررسمی دونالد ترامپ نام برده می‌شود.

جولیانی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دادگاه اخیر قصد داشت اسناد تخلفات و تقلبات در انتخابات را ارائه دهد، اما جز توهین و دشنام به دموکرات‌ها و روزنامه‌نگارانی که به پیروزی جو بایدن باور دارند، چیزی بیان نکرد. او همان اتهامات و ادعاهایی را مطرح کرد که پیش‌تر نیز عنوان شده، اما نه سازمان‌های دولتی را قانع کرده بود و نه محافل سیاسی و اجتماعی را. بیشتر خبرنگاران و کارشناسان رسانه‌های جمعی گفته‌های او را ادعاهایی ناروا برای مخدوش کردن نتیجه انتخابات ارزیابی کردند.

جولیانی گفت که در آستانه انتخابات در آمریکا یک توطئه ملی شکل گرفت تا از انتخاب مجدد ترامپ به ریاست جمهوری ایالات متحده جلوگیری شود. او سران حزب دموکرات را کلاهبردار خواند و آنها را متهم کرد که در شهرهای کلیدی به تقلب انتخاباتی گسترده دست زدند تا بتوانند جو بایدن را به پیروزی برسانند.

ترامپ و وکیل مورد اعتمادش رودی جولیانی قادر نیستند که مدرکی قابل استناد برای ابطال آراء انتخاباتی ارائه دهند واکنش های عصبی و پرخاشگری های جولیانی نشان می دهد که او مدرک قابل اعتنایی در دست ندارد. قطعا جولیانی نمی تواند در نشست بعدی گروهک منافقین به آن ها قول همکاری بدهد و دیگر نمی تواند ادعا کند که با کمک ترامپ حکومت ایران تغییر خواهد کرد.

منبع: ایرنا
سقوط شدید قیمت خودرو در بازار / پراید به کانال 90 میلیون برگشت + جدول قیمتها ریحانه پارسا کاملا لخت شد + فیلم18+ استایل منشوری بهنوش بختیاری حاشیه ساز شد + عکس داغ نرخ دلار 99 / پیش بینی جدید برای نرخ دلار 6 آذر 99 رقص سحر قریشی فضای مجازی را تکان داد + فیلم لو رفته ارزش سهام عدالت امروز/ واریزی جدید سهام عدالت چقدر است؟ رابطه پنهانی مهراد جم و سارا و نیکا فاش شد + فیلم لو رفته رقص ریحانه پارسا برای شادمهر عقیلی فضای مجازی را تکان داد + فیلم لورفته تغییر چهره عجیب الناز شاکردوست! + عکس های دیده نشده آزاده صمدی یک شبه پیر شد ! + عکس باورنکردنی رقص محسن افشانی جنجال ساز شد + فیلم داغ ظاهر عجیب نیکا در لایو همه را شوکه کرد ! + فیلم داغ

برچسب‌ها:

نظر شما