شناسهٔ خبر: 44107074 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار همدان؛

کارخانه تولید کاغذ اسدآباد درخرداد ۱۴۰۰ افتتاح می شود

استاندار همدان گفت:کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن درشهرستان اسدآباد خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

کارخانه تولید کاغذ اسدآباد درخرداد ۱۴۰۰ افتتاح می شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سیدسعید شاهرخی,استاندار همدان  امروز در سفر نیم روزه خود به شهرستان اسدآباد از کمربندی ورودی شهر، سطح شهر به منظور نظارت بر اجرای دقیق طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها، ایستگاه چادر تب سنجی بسیج و شهرک صنعتی اسدآباد بازدید و نیز از عوامل راهنمایی و رانندگی این شهرستان برای  نظارت بر محدودیت‌های حوزه راهنمایی و رانندگی تقدیر کرد.

او در بازدید از شهرک صنعتی اسدآباد در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن اسدآباد یکی از مهمترین کارخانه‌های تولید کاغذ کشور و استان همدان و اکنون در دست ساخت است و بنا به قول سرمایه گذار این طرح صنعتی مهم کشوری در خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد.

استاندار همدان با اشاره به طرح کمربندی شهر اسدآباد نیز گفت: این طرح تقریبا در مراحل پایانی خود قرار دارد و  تنها اتصال ورودی شهر به کمربندی باقی مانده که با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و پیگیری‌های صورت گرفته طرح فعال شده و امیدواریم در زمان کوتاهی اتصال ورودی شهر به کمربندی برقرار و به صورت صد درصدی بهره برداری شود.

شاهرخی در رابطه با روند اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در اسدآباد نیز تصریح کرد: از وضعیت شرایط فعلی شهرستان و میزان تحقق اجرای این طرح مهم در رابطه با مهار و کنترل کرونا بازدید داشتیم که در این رابطه مردم شهرستان اسدآباد مانند دیگر شهرستان‌های استان همکاری خوبی تاکنون داشته اند که قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان اسدآباد هم گفت:برای  ساخت کارخانه کاغذ شهرستان در پنج مرحله تاکنون افزون بر دو میلیارد تومان هزینه شده است.

مجید درویشی افزود: ساخت این کارخانه با ظرفیت ۲۰ هزار تن، برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰۰نفر به صورت غیرمستقیم  شغل ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/غ

منبع ایسنا

نظر شما