شناسهٔ خبر: 44105817 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار همدان اعلام کرد

افتتاح کارخانه تولید کاغذ اسدآباد خرداد ۱۴۰۰

شهره اکبری

استاندار همدان از افتتاح و بهره برداری کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن شهرستان اسدآباد در خردادماه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

صاحب‌خبر -

سیدسعید شاهرخی امروز -دوشنبه سوم آذرماه- در سفر نیم روزه خود به شهرستان اسدآباد از کمربندی ورودی شهر،سطح شهر به منظور نظارت بر اجرای دقیق طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها، ایستگاه چادر تب سنجی بسیج و شهرک صنعتی اسدآباد بازدید و نیز از عوامل راهنمایی و رانندگی این شهرستان در راستای نظارت بر محدودیت های حوزه راهنمایی و رانندگی تقدیر کرد.

استاندار همدان در بازدید از شهرک صنعتی اسدآباد در جمع خبرنگاران گفت: کارخانه تولید کاغذ از سنگ آهک و پلی اتیلن اسدآباد یکی از مهمترین کارخانه های تولید کاغذ سطح کشور و استان همدان بوده که در حال حاضر این طرح در دست عملیات اجرایی و ساخت قرار دارد و بنا به قول سرمایه گذار این پروژه صنعتی مهم کشوری در خردادماه سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به پروژه کمربندی شهر اسدآباد نیز گفت: این طرح تقریبا در مراحل پایانی خود قرار داشته و تنها اتصال ورودی شهر به کمربندی باقی مانده که با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و پیگیری های صورت گرفته پروژه فعال شده و امیدواریم در زمان کوتاهی اتصال ورودی شهر به کمربندی برقرار و از طرح فوق به صورت صد درصدی استفاده شده و زیر بار ترافیک برود.

شاهرخی خاطرنشان کرد: در بازدید از شهرک صنعتی علاوه بر بازدید از روند پروژه کارخانه کاغذ اسدآباد از برخی پروژه های این شهرک که در ماه های گذشته داشتیم، نیز بازدید به عمل آوردیم.‌

وی در رابطه با روند اجرای طرح مدیریت هوشمند محدودیت ها در اسدآباد نیز تصریح کرد: از وضعیت شرایط فعلی شهرستان و میزان تحقق اجرای این طرح مهم در رابطه با مهار و کنترل کرونا بازدید داشتیم که در این رابطه مردم شهرستان اسدآباد مانند دیگر شهرستان های استان همکاری خوبی تاکنون داشته اند که قابل تقدیر است. 

فرماندار شهرستان اسدآباد هم گفت:در راستای ساخت کارخانه کاغذ شهرستان در پنج فاز تاکنون افزون بر دو میلیارد تومان هزینه شده است. 

مجید درویشی خاطرنشان کرد: احداث این کارخانه با ظرفیت ۲۰ هزار تن در شهرستان برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰۰نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال در پی خواهد داشت.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما