شناسهٔ خبر: 44105815 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کشف بیش از ۲۵۰کلیوگرم هروئین، تریاک و شیشه در ۲عملیات پلیسی

مهدی بابایی

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۵۰ کیلوگرم هروئین، تریاک و شیشه در جریان دو عملیات پلیس در تهران خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند در گفت‌وگو با ایسنا،  درتشریح دو ماموریت پلیس مبارزه با موادمخدر برای برخورد با سوداگران مرگ گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر هم برخورد با دانه درشت ها و قاچاقچیان را جزو اولویت های خود قرار داده و هم با خرده فروشان به طور قاطع برخورد می‌کند که عملیات های مختلف پلیس تایید کننده آن است.

وی ادامه داد: در همین راستا نیز روز گذشته یکی از عناصر توزیع مخدر شیشه در محله شوش تهران از سوی ماموران دستگیر شد. این فرد در پی دریافت چندین مورد گزارش مردمی مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد که او از توزیع کنندگان اصلی مخدر شیشه در محله هرندی، شوش و دروازه غار است.

حسنوند با اشاره به اخذ مجوز قضایی برای دستگیری این متهم گفت: با اقدامات انجام شده، مخفیگاه این فرد در شرق تهران مورد شناسایی قرار گرفته و او در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، همچنین در بازجویی از محل دستگیری این متهم یک کیلو و ۹۵۰گرم مخدر شیشه کشف و توقیف شد.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در ادامه به عملیاتی دیگر که با مشارکت ماموران فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران انجام شد، اشاره کرد و گفت: در این عملیات مشترک بیش از ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۲۵ کیلو و ۸۰۰گرم هروئین و ۱۲۹کیلو و ۴۰۰گرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی درمورد جزئیات این عملیات نیز گفت: ماموران پلیس در انجام تحقیقات  و رصد فضا متوجه شدند که چند قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه‌دار موادمخدر قصد دارند تا مقادیری مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور به تهران منتقل کنند که در همین راستا اقدامات نامحسوس پلیس آغاز شد.

حسنوند با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری این افراد انجام شد، گفت: ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند که سوداگران مرگ قصد دارند این مواد را با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به تهران منتقل کنند که این خودرو در جاده چرمشهر به ورامین شناسایی شد و تحت مراقب قرار گرفت.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اضافه کرد: سرانجام ماموران این خودرو را در ۵کیلومتری شهر ورامین دستور توقف دادند، اما راننده بدون توجه به دستور پلیس پا به فرار گذاشت که در همین راستا عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شده و دقایقی بعد ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و شلیک ۳تیر هوایی درحالیکه راننده توجهی به هشدار پلیس نداشت، دو لاستیک عقب خودرو را مورد هدف قرار دادند و سرانجام خودرو متوقف شد.

به گفته وی، با توقف خودرو ییش از ۲۵۰ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۱۲۵کیلو و ۸۰۰گرم هروئین و ۱۲۹کیلو و ۴۰۰گرم مواد مخدر تریاک که به طرز ماهرانه ای در آن جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.
انتهای پیام
 

نظر شما