شناسهٔ خبر: 44099029 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۲هزار واحد مسکونی روستایی در زنجان از تسهیلات بهسازی استفاده کردند

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: برای بیش از دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی در استان تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -

رضا خواجه‌ای در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به احداث مسکن مقاوم در روستاها، ۳۹ درصد سهمیه ابلاغی تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در استان طی سال جاری برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی انعقاد قرار داد شده است.

وی یادآور شد: واحدهای مسکونی روستایی که از طرح ویژه بهسازی ومقاوم سازی استفاده کردند ، تا مدت ۱۰ سال بیمه حوادث شده  و در صورت خسارت می‌توانند از بیمه مذکور استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: از ۹۲ هزار و ۶۷۸ واحد مسکونی روستایی استان ، تاکنون ۴۹ هزار و ۳۰۱ واحد مقاوم سازی شده است. 

خواجه ای تاکید کرد: میانگین مقاوم سازی واحدهای مسکونی در سطح کشور ۴۱ درصد و در استان زنجان ۵۳ درصد  است که در این زمینه استان بالاتر از میانگین کشوری است. 

وی افزود: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در استان زنجان طی سال گذشته به تعداد سه هزار و۱۹۱ احد ابلاغ شده که از این تعداد سه هزارو۳۲۰ واحد منجر به انعقاد شده است. 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و مقاوم سازی به دو هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر در سال جاری با کارمزد پنج درصد تا سقف ۵۰ میلیون تومان اعطا شده است.

نظر شما