شناسهٔ خبر: 44097644 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون استاندار خبر داد:

خروج گوشت مرغ منجمد و قطعه بندی شده از خراسان رضوی ممنوع شد

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی خروج گوشت مرغ منجمد و گوشت مرغ قطعه‌بندی شده از خراسان رضوی را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش ایلنا از مشهد، علی رسولیان با اعلام ممنوعیت خروج گوشت مرغ منجمد و گوشت مرغ قطعه‌بندی شده گفت: مصوبه قبلی کارگروه تنظیم بازار خراسان رضوی مبنی بر خروج مرغ زنده از خراسان رضوی نیز همچنان برقرار و لازم الاجراست.

وی افزود: هزار و ۶۰۰ تن گوشت مرغ منجمد طرح تنظیم بازار به خراسان رضوی اختصاص یافته بود که از این تعداد ۸۳۸ تُن مربوط به مشهد و باقی مربوط به سایر شهرستان‌های استان است و از سهمیه مشهد ۴۱۲ تن توزیع شده و باقی آن مانده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: هم اینک گوشت مرغ منجمد باقیمانده سهمیه مشهد از سوی شرکت پشتیبانی امور دام خراسان رضوی از سردخانه سرخس با انتخاب مباشر به این شهر حمل خواهد شد و این میزان به همراه ۲۰۰ تن گوشت مرغ منجمد از سردخانه مشهد به قیمت مصوب هر کیلوگرم ۱۵۰ هزار ریال در شبکه توزیع طرح تنظیم بازار شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری، فروشگاه‌های حاشیه شهر، فروشگاه‌های بسیج و شبکه صنفی منتخب توزیع می‌شود.

نظر شما