شناسهٔ خبر: 44092957 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازدید از روند تعطیلی مغازه‌ها و مشاغل شهر کبودراهنگ

پروین سلیمی

فرماندار شهرستان کبودراهنگ به همراه اعضای ستاد کروناویروس شهرستان تذکرات لازم را به چند اماکن توزیع مواد غذایی که مسائل بهداشتی را رعایت نکرده بودند، دادند.

صاحب‌خبر -

در این بازدید حجت الله مهدوی، فرماندار کبودراهنگ از رئیس شبکه بهداشت و درمان و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان خواست تا در راستای اجرای دقیق مصوبات و شیوه نامه های بهداشتی ابلاغی به صورت روزانه از سطح شهرستان به ویژه مشاغلی که طبق دستورالعمل و شیوه نامه های بهداشتی مشغول به فعالیت هستند، بازدید به عمل آورده و گزارشی از این بازدیدها به فرمانداری ارائه دهند.

فرماندار شهرستان کبودراهنگ در ادامه مطرح کرد: همکاری کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان کبودراهنگ برای اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با کروناویروس ضرورت دارد.

وی در ادامه بازدید در جلسه ای که با عنوان آغاز طرح شهید سپهد سلیمانی و هفته بسیج در فرمانداری برگزار شد، گفت: همه ادارات و دستگاه های اجرایی موظف هستند در فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی با نصب بنر و دیگر ابزارهای تبلیغاتی براساس موازین بهداشتی ارائه شده در کنار مراکز وزارت بهداشت باشند.

مهدوی در آیین آغاز طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: هر چه مشارکت و همکاری مردم در روند اجرای طرح پیشگیری از شیوع کروناویروس بیشتر باشد، زنجیره بیماری زودتر قطع می شود بنابراین در این راستا ورود رسانه ها، فعالان فضای مجازی و اطلاع رسانی از صداوسیما ضروری است.

وی با اشاره به اینکه همه مصوبات ستاد ملی، استانی و شهرستانی کرونا قانونی است، افزود: سلامت جامعه خط قرمز ما است و اگر تخلفاتی در تردد، فعالیت اصناف و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی سازمان ها، ادارات دولتی، بانکی و واحدهای صنعتی مشاهده شود، قطعاً برخورد قانونی خواهد شد.

 فرماندار شهرستان کبودراهنگ پس از اتمام جلسه به اتفاق اعضای ستاد کروناویروس از ایستگاه ایست و بازرسی مستقر در میدان ولایت و از روند تعطیلی اصناف بازدید به عمل آوردند.

انتهای پیام

نظر شما