شناسهٔ خبر: 44092476 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سلیمی: برای عبور از گردنه سخت کرونا از سفرها و ترددهای غیرضروری پرهیز شود

علی قورچیان

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که انتظار می‌رود در دو هفته جاری مردم با جدیت بیشتری پروتکل‌ها و محدودیت‌ها را دنبال کنند.

صاحب‌خبر -

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با دعوت از مردم برای همکاری در اجرای محدودیت‌های کرونایی بیان کرد: از آنجا که بیماری کرونا برخاسته از یک ویروس همه‌گیر می‌باشد و شیوع آن در فصل سرما افزایش یافته است از مردم انتظار داریم همگی دست به دست هم داده و برای ظرف حداقل دو هفته پروتکل‌ها و محدودیت‌ها را با جدیت دنبال کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: از نظر بنده خارج از تقسیم بندی مناطق قرمز، نارنجی و زرد در کشور باید در این دو هفته در همه مناطق محدودیت‌ها با جدیت دنبال شود تا بتوانیم این بیماری را تا حدودی کنترل کنیم.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کادر درمان کشور بار بزرگی را در این مدت بر دوش داشته‌اند، تاکید کرد: برای کاهش میزان مرگ و میر و کاهش تعداد مراجعین به بیمارستان‌ها باید محدودیت‌ها با جدیت اجرایی شود تا شرایط مناسبی برای کادر درمانی کشور و سیاست ‌گذاران فراهم شده و برنامه ریزی دقیقی برای ادامه‌ روند کنترل این بیماری داشته باشیم.

سلیمی در پایان تاکید کرد: اکنون تنها راه مقابله با این بیماری رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی می‌باشد. از مردم انتظار می‌رود در این دو هفته از سفرها و ترددهای غیرضروری پرهیز کنند. تنها راه کنترل این بیماری در شرایط کنونی همکاری مردم می‌باشد. ان‌شاء‌الله با رعایت پروتکل‌ها و محدودیت‌ها بتوانیم از این گردنه سخت نیز عبور کنیم.

انتهای پیام

نظر شما