شناسهٔ خبر: 44091982 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خودروهای غیربومی در بروجرد یک میلیون جریمه می‌شوند

گروه استان‌ها- معاون فرماندار ویژه شهرستان بروجرد گفت: از ابتدای آذر ماه برای خودروهای غیر بومی که در سطح شهرستان بروجرد تردد دارند مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی لحاظ می‌شود.

صاحب‌خبر -

 مسعود فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بروجرد اظهار داشت: با تصویب ستاد ملی مدیریت مقابله با ویروس کرونا دستورالعمل‌هایی برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در سطح شهرهای استان در نظر گرفته شد که این محدودیت‌ها برای کلیه شهرهای سطح استان که وضعیت قرمزی دارند اجرا می‌شود و سرپیچی از این محدودیت‌ها به منزله مخالفت با قانون است.

وی افزود: در راستای دستورالعمل مذکور از ابتدای آذر ماه برای خودروهای غیر بومی که در سطح شهرستان بروجرد تردد دارند مبلغ یک میلیون تومان جریمه نقدی در نظر گرفته می‌شود.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بروجرد عنوان کرد: شرایط را طوری در نظر گرفته‌ایم که اگر خودروی غیر بومی در سطح شهر تردد داشته باشد یا بعد از این تاریخ وارد شهر شود جریمه شود؛ این جریمه در طول 24 ساعت با مبلغ یک میلیون تومان توسط پلیس به صورت حضوری و یا توسط دوربین‌های سطح شهر پایش و اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما این است که از طریق کنترل رفت و آمدها و جلوگیری از تردد خودروهای غیر بومی میزان ابتلا به ویروس منحوس کرونا را کمتر کنیم، شاید کسی از ناقل بودن خود اطلاعی نداشته باشد و با این رفت و آمدها  ویروس را منتشر کرده و مردم را گرفتار کند.

فلاح گفت: در شهرستان بروجرد خوشبختانه از اول آذر ماه این اتفاق افتاده و توانسته‌ایم با کمک پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راهور کنترل خوبی داشته باشیم و اجازه تردد و یا ورود به خودروهای غیر بومی نداده‌ایم، در صورتی که خودرویی با پلاک غیر بومی در سطح شهر مشاهده شود مبلغ یک میلیون تومان جریمه می‌شود.

وی در رابطه با ساعت تردد خودروهای بومی در سطح شهرستان نیز خاطر نشان کرد: خودروهای بومی برای تردد در سطح شهر مشکلی ندارند ولی از ساعت 9 شب تا 4 صبح هر خودرویی با هر پلاکی ممنوعیت تردد داشته باشد مبلغ 200 هزار تومان جریمه می‌شود.

معاون عمرانی فرمانداری شهرستان بروجرد تصریح کرد: از همشهریان تقاضا دارم این نکات را به خاطر حفظ جان همنوعان خود رعایت کنند. تعدادی از همشهریان بروجردی نیز خودرویی با پلاک غیر بومی دارند که شامل این قانون می‌شوند و باید جدا از رعایت قانون، تحمل کنند تا این دو هفته به اتمام برسد و وضعیت شهر بروجرد از قرمز به عادی برگردد، ‌همه این دستورالعمل‌ها در راستای سلامتی همه عزیزان است و باید دست به دست هم دهیم تا هرچه زودتر به سلامت از این وضعیت کرونایی خارج شویم.

انتهای پیام/642/ت

نظر شما