شناسهٔ خبر: 44091915 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

اکبری: در ایران مظلوم‌تر از موتورسواری نداریم

قهرمان مسابقات موتور ریس ایران گفت: فکر می‌کنم در ایران هیچ رشته‌ای مظلوم تر از موتورسواری نیست.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: ساسان اکبری در گفت وگویی درمورد شرایط تمرینی‌اش در زمان کرونا اظهار داشت: من چندی پیش دچار مصدومیتی شده بودم و اخیراً به شرایط ایده آل بازگشتم. مصدومیتم از ناحیه کتف بود که خوشبختانه چندی پیش پلاتین را از بدنم خارج کردم. کرونا تاثیر چندانی روی رشته ما نگذاشته است، چون همچون گذشته تمرینات ما دنبال می شود.

وی ادامه داد: تنها مشکل من و سایر ورزشکاران این رشته عدم وجود اسپانسرهای قدرتمند است. ضمن اینکه رسانه ها هم حمایت چندانی از ما ندارند. عدم توجه رسانه ها موجب می شود تا اسپانسرها هم توجهی به ما نداشته باشند. در شرایط کنونی تبلیغات حرف اصلی را در هر رشته ای می زند و متاسفانه ما در این بین جایی نداریم.

قهرمان مسابقات موتور ریس ایران گفت: اکثر رسانه ها فقط به فوتبال و چند رشته دیگر توجه می کنند؛ در حالی که اگر به سراغ موتوسواری بیایند از چند جهت به مردم کمک می کنند. اگر اسپانسرها به سمت رشته ما بیایند می توانیم با آموزش درست به جوانان از تعداد مرگ و میر در تصادف های جاده ای کم کنیم.

اکبری درمورد وضعیت برگزاری مسابقات موتورسواری در شرایط کرونایی، تصریح کرد: در سال 99 تنها دو مسابقه برگزار شد که یکی از آنها در پرند بود و من دوم شدم. مسابقه دیگر هم در ورزشگاه آزادی بود و در آن رقابت ها هم عنوان دومی را به دست آوردم. کرونا باعث شده تا مسابقات براساس تقویم و مثل سال های گذشته برگزار نشود.

وی درمورد انتخابات فدراسیون موتورسواری، تصریح کرد: اگر رئیس فدراسیون مشخص شود قطعاً اتفاقات خوبی رخ می دهد و همه از این بلاتکلیفی خارج می شویم. امیدوارم فردی دلسوز انتخاب شود تا به کمک وی بتوانیم به بالاترین سطح برسیم، چراکه اعتقاد دارم موتورسواری ایران پتانسیل بالایی دارد

قهرمان مسابقات موتور ریس ایران خاطرنشان کرد: من شخصاً خیلی دوست دارم در بحث آموزش به علاقمندان کمک کنم و در این راستا تقویمی را هم به فدراسیون ارائه کرده ام. اعتقاد دارم که با آموزش درست می توان به کاهش و مرگ و میر جاده ای کمک کرد. ضمن اینکه جوانان ما باید یاد بگیرند که با قواعد درست رانندگی کنند.

اکبری تاکید کرد: با گرانی لوازم کار برای ورزشکاران سخت شده است. شدیداً به اسپانسر نیاز داریم؛ البته رسانه ها می توانند در این امر بسیار به ما کمک کنند. قرار بود من در یک دوره مسابقات بین المللی هم حضور پیدا کنم که به دلیل عدم وجود اسپانسر این امر برای من محقق نشد. فکر نمی کنم رشته ای در ایران مظلوم تر از موتورسواری باشد.

نظر شما