شناسهٔ خبر: 44091864 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

طرز تهیه ژله رولی ساده و مجلسی با بستنی

ژله یکی از راحت ترین دسرهایی است که علاوه بر طعم بسیار خوشمزه ظاهری زیبا و جذاب دارد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - ایرنا نوشت: کافیه بعضی وقت‌ها کمی خلاقیت به خرج بدیم و از نتیجه کار لذت ببریم.

مواد لازم برای تهیه ژله رولی:

ژله در رنگ دلخواه: یک بسته
آب جوش: کمتر از یک لیوان
بستنی وانیلی: یک دوم لیوان

طرز تهیه ژله رولی:

۱. برای درست کردن این ژله ابتدا ژلاتین را در ظرف استیل ریخته آب جوش را اضافه کنید و خوب هم بزنید تا حل شود، بهتر است برای حل شدن ژلاتین آن را روی حرارت غیر مستقیم قرار داده خوب هم بزنید تا تکه‌های ژله باقی نماند.

۲. میتوانید برای تنوع بیشتر از چند رنگ ژله استفاده کنید.

۳. در این مرحله بستنی را از فریزر بیرون بیاورید داخل ژله قرار دهید و صبر کنید تا حل شود، مواد را خیلی هم نزنید، یک قالب مستطیلی با ابعاد ۲۰ در ۳۰ را آماده کرده همه جای آن را با سلفون بپوشانید.

۴. حالا مواد ژله را داخل قالب بریزید و برای ۴۵ دقیقه داخل یخچال بگذارید تا ببندد بعد از گذشتن این زمان قالب را از یخچال بیرون آورده با یک چاقوی تیز برش‌های موازی روی ژله ایجاد کرده و هر برش را رول کنید.

۵. بعد از اینکه همه ژله را رول کردید آن را در دیس پذیرایی بپچنید و با شکلات‌های رنگی تزیین نمایید و ژله‌ها را به مدت ۲ ساعت دیگر در یخچال قرار دهید تا خوب بسته شود.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود

نظر شما