شناسهٔ خبر: 44088332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پنجمین کامبک در یازدهمین بازی فصل پاتزا؛

اینتر دوباره دیوانه شد! (عکس)

اینتر که تاکنون در تمامی رقابت های این فصل 11 بار به میدان رفته است، 5 بار موفق به کامبک شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در دیداری زیبا، مهیج و تماشایی و در حالی که با 2 گل از حریف خود تورینو عقب افتاده بود، توانست به بازی برگشته و با کامبکی به یادماندنی، بازی باخته را با پیروزی عوض کند. کاری که ظاهرا شاگردان کونته در این فصل در آن تبحر دارند.


اینتر در این دیدار در نیمه نخست ناامید کننده ظاهر شد و اگر سیمونه زاتزا دقت می کرد، می توانست در همان نیمه نخست هت تریک کرده و کار اینتر را تمام کند. دو موقعیت ابتدایی او به هدر رفتند. یکی از آنها را سمیر هندانوویچ به زیبایی مهار کرد و دیگری را به کنار دروازه کوبید.

 

 

 

 


اما زاتزا سرانجام در دقایق پایانی نیمه اول دروازه هندانوویچ را باز کرد. کار ترکیبی و زیبای بازیکنان تورینو در پشت محوطه جریمه به سوالیو میت رسید و او با یک پاس پشت پا، زاتزا را صاحب توپ کرد و او دروازه سمیر را باز کرد تا تورینیو نیمه نخست را با یک گل برتری به رختکن برود.


در نیمه دوم نیز در یک صحنه شاگردان مارکو جامپائولو صاحب موقعیت شدند که اشلی یانگ بر روی ویلفرد سینگو مرتکب خطا شد که از چشم کمک داور ویدیویی دور نماند و با اعلام VAR یک پنالتی به سود تورینو گرفته شد که کریستین آنسالدی آن را تبدیل به گل کرد تا تورینیو 2 بر صفر از اینتر پیش بیفتد.


اما نراتزوری خیلی زود بازی را به تساوی کشاند. الکسیس سانچز روی پاس لوکاکو گل اول را زد و 3 دقیقه بعد خود لوکاکو این بار روی پاس سانچز بازی را به تساوی 2 – 2 کشاند.


در ادامه و در دقیقه 84 داور به کمک VAR یک پنالتی به سود اینتر اعلام کرد که روملو لوکاکو آن را وارد دروازه سالواتوره سیریگو کرد. در دقایق پایانی نیز لوتارو مارتینز روی پاس فوق العاده لوکاکو گل چهارم افعی ها را وارد دروازه تورینو کرد تا اینتر بازی 2 بر صفر باخته را با پیروزی 4 بر 2 عوض کند.

 

 

 


نکته جالب اینکه این پنجمین کامبک اینتر در این فصل از رقابت های فوتبالی بود که البته 4 مورد آن با موفقیت انجام شد و یک کامبک نراتزوری در مقابل رئال مادرید ناقص ماند.


*اینتر ابتدا در هفته نخست سری آ به مصاف فیورنتینا رفت. نراتزوری تا دقیقه 87 با نتیجه 3 بر 2 از حریف خود عقب بود. آنها در دقایق 87 و 89 توسط اشرف حکیمی و دنیلو دی آمبروزیو به گل رسیدند و با نتیجه 4 بر 3 کامبک فوق العاده ای مقابل تیم شهر فلورانس به ثبت رساندند.


*اینتر سپس در نخستین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا در برابر مونشن گلادباخ تا دقیقه 90 با نتیجه دو بر یک از حریف آلمانی عقب بود که در این دقیقه توسط روملو لوکاکو به گل رسیدند و از شکست گریختند.


*نراتزوری در هفته ششم سری آ میزبان پارما بود. تیم حریف دو بار توسط جروینیو به گل رسید تا در میان شگفتی همگان، پارما با نتیجه 2 بر صفر از شاگردان کونته پیش بیفتد. سپس اینتر در دقایق 64 و 93 توسط دو بازیکن کروات خود یعنی مارسلو بروزوویچ و ایوان پریشیچ به گل رسید و بازی باخته را به تساوی کشاند.


*اینتر 3 روز بعد در مادرید به مصاف شاگردان زیدان رفت. آنها دو بار توسط کریم بنزما و سرخیو راموس دروازه شان را باز شده دیدند. اما اینتر توسط لوتارو مارتینز و ایوان پریشیچ باز هم بازی 2 بر صفر باخته را به تساوی 2-2 کشاندند اما رودریگو در دقیقه 80 گل سوم رئال را وارد دروازه هندانوویچ کرد تا کامبک نراتزوری ناقص بماند.


*و کامبک پنجم اینتری ها در این فصل، در دیدار امشب در مقابل تورینو رقم خورد. جایی که آنها با نتیجه 2 بر صفر از حریف خود عقب بودند ولی به لطف درخشش خیره کننده روملو لوکاکو، بازی را با نتیجه 4 بر 2 برنده شدند.

 

 

 


اینتر از دیرباز به دلیل کامبک های رویایی اش به پاتزا اینتر یا اینتر دیوانه شهرت دارد و شاگردان کونته در این فصل نشان دادند که حتی عقب افتادن با بیش از یک گل را می توانند به راحتی آب خوردن جبران کنند. 


در فصلی که نراتزوری خط حمله ویرانگری دارد، کونته باید فکری به حال خط دفاعی تیمش بکند. تیم او در 11 بازی این فصل، 24 گل به ثمر رسانده ولی 18 بار در همه رقابت ها دروازه اش باز شده و تنها موفق به ثبت 2 کلین شیت شده است که به هیچ وجه آمار خوبی برای خط دفاع اینتر نیست.


اینتر چهارشنبه شب در چهارمین دیدار خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف رئال مادرید می رود که در صورت هر نتیجه ای جز پیروزی، ممکن است باعث حذف زودهنگام نراتزوری در این رقابت ها شود.

برچسب‌ها:

نظر شما