شناسهٔ خبر: 44087907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

صدرنشینی موقت ساسولو در شب کامبک دیدنی اینتر

تهران- ایرنا- تیم فوتبال ساسولو به طور موقت به صدر جدول رقابت های سری آ صعود کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، هفته هشتم رقابت های لیگ ایتالیا موسوم به سری آ با انجام چهار بازی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه پیگیری شد و نتایج جالبی هم در آن رقم خورد که مهمترین اتفاق صدرنشینی موقت ساسولو بود.

تیم تحت هدایت دی زربی موفق شد در خانه هلاس ورونا با نتیجه ۲ بر صفر به برتری برسد و با ۱۸ امتیاز به طور موقت بالاتر از میلان در صدر جدول قرار بگیرد. ژرمی بوگا و دومنیکو براردی گلزنان این دیدار بودند. ورونا هم با ۱۲ امتیاز در رده نهم جای گرفت.

در دیگر دیدار حساس امروز تیم اینترمیلان موفق شد در ورزشگاه جوزپه مه آتزا با نتیجه چهار بر ۲ از سد تورینیوی اوج گرفته والتر ماتزاری بگذرد و با ۱۵ امتیاز در رده پنجم قرار بگیرد. ابتدا این تیم میهمان بود که با گل های سیموزنه زاتزا و کریستین آنسالدی پیش افتاد اما طوفان اینتر از دقیقه ۶۴ به رهبری روملو لوکاکو آغاز شد. ابتدا آلکسیس سانچز در دقیقه ۶۴ گل نخست را به ثمر رساند و در ادامه روملو لوکاکو که پاس گل اول را داده بود در دقایق ۶۷ و ۸۴ گل های دوم و سوم را زد و در ادامه روی پاس این ستاره بلژیکی، لوتارو مارتینز در دقیقه ۹۰ تیر خلاص را به پیکره تیم تورینی وارد کرد.

رم هم با درخشش دوباره هنریک میخیتاریان با نتیجه سه بر صفر از سد پارمای بحران زده گذشت. بورخا مایورال(۲۸) و میخیتاریان(۳۲ و ۴۰) برای تیم فونسکا موفق به گلزنی شدند. رم با این نتیجه ۱۷ امتیازی شد و در رده سوم جای گرفت. پارما هم با ۶ امتیاز  در رده شانزدهم قرار گرفت.

در دیگر بازی هم بولونیا با نتیجه ۲ بر یک از سد میزبان خود سامپدوریا گذشت.

نظر شما