شناسهٔ خبر: 44086711 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سارق اماکن اداری در پایتخت دستگیر شد

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق اماکن اداری خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و بازداشت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه قاسم دستخال در رابطه با دستگیری سارق اماکن اداری در پایتخت اظهار کرد: بیست و دوم آبان ماه, پرونده‌ای در کلانتری ۱۰۷ فلسطین با موضوع سرقت لوازم و متعلقات کولر‌های گازی به ارزش ۱۵۰ میلیون تومان که از پشت بام یک ساختمان اداری تجاری سرقت شده بود, تشکیل شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: با دریافت پرونده, کارآگاهان مبارزه با سرقت اماکن پایگاه سوم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات موفق می‌شوند متهم اصلی به نام سیروس را شناسایی و دستگیر کنند و متهم در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی معترف و اعلام داشت که از طریق دیوار و نرده‌های ساختمان به بالای پشت بام رفته و سرقت را انجام دادم و اموال سرقتی را به شخصی به هویت نوروز که در ضایعات فعالیت داشت فروختم.

این مقام انتظامی با اشاره به این که کارآگاهان در ادامه با هماهنگی‌های قضائی مالخر را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی انتقال دادند، گفت: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و اموال مسروقه را پس از خرید فروخته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با دستگیری سارق و مالخر پرونده و اعتراف صریح آن‌ها به بزه انتسابی, پرونده برای سیر مراحل قانونی به شعبه رسیدگی کننده در دادسرای ناحیه ۶ تهران ارسال و متهمان با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید:

سرقت طلا و ارز از خانه پدری/ متهمه: به دلیل ازدواج با حیدر اقدام به سرقت کردم

دستگیری اعضای باند سارق پارچه در اتوبان آزادگان

انتهای پیام/

نظر شما