شناسهٔ خبر: 44079473 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

قیمت و خرید PS۵، تخفیف ویژه

سونی این بار با انتشار کنسول بازی ps۵ انقلاب بزرگی در زمینه ی بازی های رایانه ای ایجاد کرده، این نهمین کنسول شرکت سونی است که بعد از ۷ سال اقایی ps۴ در بازار جهانی منتشر کرده و به میدان رقابت با مایکروسافت روانه کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابراعلام بابانوئل، واژه ی فوق العاده برزانده ی توصیف این کنسول قدرتمند شرکت سونی است که از امکانات بسیار جالب و نو آورانه ای و قدرت شگفت انگیز بهره مند است.

امروز با شما هستیم تا یکی از بهترین و بروزترین کنسول بازی های حاضر بازار را به شما معرفی کنیم.

قیمت ps۵

سونی در تاریخ ۲۷ شهریور از قیمت این کنسول در دو نسخه ی دیجیتالی و دیسک خور رونمایی کرد  که تقریبا نسخه ی دیجتالی آن با قیمت ۳۹۹ دلار و دیسک خور آن نیز با ۱۰۰ دلار اختلاف ۴۹۹ اعلام شد که تقریبا دیسک خور آن با دلار ۲۵ هزار تومان باید حدود ۱۰ میلیون و دیسک خورشم ۱۲۵۰۰ باید باشد.

نکته : ps۵  در تاریخ ۲۳ آبان با قیمت سرسام آور ۵۷ میلیون موجود شد که هر روز که می گذشت قیمت این کنسول روند شدید نزول را تجربه می کرد و تا به امروز قیمت این کنسول به ۲۷ میلیون سقوط کرده است که انتظار می رود طی چند روز آینده فروشگاه ممتازکالا که این روزها در بحث قیمت جنجال به پا کرده، طی چند روز آینده به زیر ۲۰ میلیون بکشاند.

بهترین تلویزیون برای ps۵

از انتخاب و خرید ps۵ که بگذریم بحث انتخاب یک تلویزیون مناسب برای ps۵ یک معمای بزرگ محسوب می شود که البته در پیج ممتازکالا به صورت تخصصی به این مورد پرداخته اند اما اگر که بخواهیم نکته ی کلیدی آن را اشاره کنیم این است که باید تلویزیون از hdmi۲.۱ پشتیبانی کند چند نمونه تلویزیون پیشنهادی برای ps۵

SAMSUNG Q۸۰t

LG Sm۹۵۰۰

SONY X۹۰۰۰h

LG sm۹۰۰۰

SAMSUNG Q۷۰t

PS۵ یا XBOX Series X

" ایکس باکس بسیار بهتر با کیفیت تر و قدرتمند تر از پلی استیشن بوده و با ایکس سری دیگه حجت را تمام کرد و نامبر وان دنیای کنسول شد " این نظر منتقدان PS۵ می باشد که ما هم کاملا تایید می کنیم ضمن اینکه در کنار ان باید در نظر داشته باشید که PS۵ به خاطر بازی های انحصاریش این محبوبیت بالا را به دست آورده است و تقریبا اکثر بازی های برتر سال مربوط به سونی می باشد در کنار سخت افزار قدرتمند و اگر که این موارد را در کنار هم در نظر داشته باشید می بینید که شماره ۱ دنیا PS۵ هست نه ایکس باکس سریس.

به دلیل طولانی شدن مطلب ادامه ی مطلب را می توان در سایت بابانوئل مشاهده کنید اگر که راغب به ادامه ی مطلب هستید، روی لینک خرید ps5 کلیک کنید.

خرید ps۵

همچنین برای اطلاع از قیمت ps۵ و نحوه ی خرید آن به پیج اینستاگرامی ممتازکالا مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۹۹۰۴۶۹۵۹۱۵ در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما