شناسهٔ خبر: 44076127 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی

معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان از برگزاری اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان باعنوان هزارتو خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، علی جانباز معاون فرهنگی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اولین دوره کارگاه حمایت تولیدات ادبی، هنری نوجوان با عنوان هزارتو و بامشارکت خانواده هنری تبلیغی عقیق برگزار می‌شود.

وی گفت:هزارتو باهدف حمایت از تولیدات ادبی، هنری نوجوان و به‌منظور غنای هرچه بیشتر تولیدات مکتوب این گروه سنی و از سوی دیگر با هدف نیروسازی از بین تولیدکنندگان جوان این عرصه برگزار خواهد شد.

جانباز با اشاره به زمان ثبت نام در این طرح خاطرنشان کرد:علاقه مندان می‌توانند تا ۳۰ آذرماه طرح و ایده خود را در قالب ۲۰۰۰ کلمه و با فرمت pdf به دبیرخانه کارگاه هزارتو به آدرس https://hezartoo.ayandehsazan.ir/ ارسال کنند.

وی گفت:ایده و طرح‌های ارسالی از ۳۰ آذر لغایت ۲۰ دی‌ماه داوری شده و نهایتاً صاحبان ۱۰ طرح برتر بر روی صندلی‌های کارگاه هزارتو خواهند نشست و از ایده تا اجرا از سوی اساتید داستان‌نویسی موردحمایت قرار می‌گیرند.

جانباز خاطرنشان کرد:بعد از یک دوره شش‌ماهه تا یک‌ساله و تحت نظارت اساتید داستان‌نویسی صاحبان ده طرح برتر در قالب کارگاه شتاب‌دهی اثر خود را تولید کرده و در صورت کسب استاندارد‌های لازم کتابشان از طرف نشر آینده سازان منتشر خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت:صاحبان طرح‌ها و ایده‌های برگزیده به جز حق تالیف کتاب، مبلغ ۱۰ میلیون تومان نیز هدیه نقدی دریافت می‌کنند.

گفتنی است هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال ۳ ایده است و ایده‌های ارائه‌شده نباید در فراخوان و یا توافق دیگری ثبت و یا در حال بررسی باشد.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۲۱۷۷۵۰۰۷۷۱ و ۰۹۳۸۹۲۸۴۳۰۴ تماس حاصل کنند.
 
هزارتو، فرصتی برای سفر به دنیای پر پیچ خم نوجوانی

نظر شما