شناسهٔ خبر: 44075658 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ناراحتی هالند از سرمربی دورتموند: بیشتر گل می‌زدم

ارلینگ هالند که در دیدار دورتموند مقابل هرتابرلین پوکر کرد می‌گوید از مربی‌اش لوسین فاوره به خاطر تعویض او در دقیقه 85 عصبانی بوده و در این باره با او صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 5-2 بوروسیا دورتموند مقابل هرتابرلین شب درخشش استثنایی ارلینگ هالند پدیده نروژی دورتموند بود. هالند در این بازی چهار گل برای تیمش به ثمر رساند تا با اختلاف یک گل با رابرت لواندوفسکی در رتبه دوم جدول گلزنان این فصل بوندس لیگا قرار بگیرد.

 

 

هالند در دقیقه 85 بازی از سوی سرمربی‌اش لوسین فاوره تعویض شد اما مشخص بود که از این تعویض خوشحال نیست. هالند گفت از سرمربی اش عصبانی بوده و این را با او هم در میان گذاشته چرا که معتقد بوده می توانسته در ادامه بازی گلهای بیشتری هم به ثمر برساند.

 

هالند در نیمه دوم در عرض 15 دقیقه هت تریک کرده و در دقیقه 79 هم گل چهارم خود را وارد دروازه حریف کرد. اما چند دقیقه بعد درحالیکه تنها 5 دقیقه تا انتهای بازی باقی مانده بود جایش را به یوسفا موکوکو داد تا او بتواند عنوان جوانترین بازیکن بوندس لیگا را بدست بیاورد.

 

 

هالند در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران گفت: " راستش را بخواهید، آخر بازی فاوره آمد و پرسید چند گل زده ام. به من رو کرد و پرسید سه تا گل زدی؟ گفتم نه، چهار گل. آن هم فقط به خاطر اینکه تعویضم کردی. بله برای همین از دستش هنوز هم عصبانی هستم".

 

لوسین فاوره هم در پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران صحبتهای هالند را تایید کرد و گفت: " بله ارلینگ درست می‌گوید. چون من فقط گل‌ها را نمی بینم و پاس‌ها را هم نگاه می‌کنم. بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که باید اینطور بازی کنیم. باید پاس‌ها را بیشتر رو به جلو بدهیم و به سمت محوطه جریمه حریف بدویم. بعد از شروع نیمه دوم تیم ما این برنامه را به دقت پیاده کرد و موفق شدیم".

 

 

نظر شما