شناسهٔ خبر: 44071821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زکات راهی برای تامین مایحتاج نیازمندان/ شهروندان را به پرداخت زکات تشویق کنیم

سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) گفت: برای تامین مایحتاج نیازمندان و مددجویان به همراهی نیکوکاران در زمینه‌های مختلف از جمله پرداخت زکات نیازمندیم.

صاحب‌خبر -

سمیه محیط سرپرست کمیته امداد بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به برگزاری دومین جلسه زکات این شهرستان با حضور مسئول مشارکت‌های مردمی و مسئول جمع آوری زکات و جمعی از روحانیون گفت: تامین مایجتاج مددجویان و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد با مشارکت‌های مردمی میسر می‌شود.

او افزود: روحانیون معظم باید نوعی اعتماد سازی برای نیکوکاران و شهروندان برای پرداخت زکات به کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد کنند و در بستر فضای مجازی، دیدار‌های چهره به چهره با افراد حقیقی و حقوقی، نسبت به آن تبلیغات گسترده‌ای انجام دهند.

زکات راهی برای تامین مایحتاج نیازمندان/ شهروندان را به پرداخت زکات تشویق کنیم

محیط بیان داشت: تحقق برنامه‌های مربوط به جمع آوری زکات تا پایان سال ۹۹، طرح اکرام و ایتام، نحوه سپرده گذاری خیرین برای افتتاح حساب در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت برای پرداخت وام‌های قرض الحسنه به منظور ایجاد اشتغال، کارگشایی، تحصیلی، تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، مسکن و... باید در دستورکار قرار گیرد تا بتوانیم بخشی از مشکلات معیشتی مددجویان را مرتفع کنیم.

به گفته سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) بندر امام، تاکنون ۴ مرحله رزمایش "مساوات" و " پویش ایران همدل" برگزار شده و ۶ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰ میلیارد ریال با همکاری شرکت ها، صنایع پتروشیمی و خیرین شهرستان بین ۲ هزار مددجو توزیع شده است.

زکات راهی برای تامین مایحتاج نیازمندان/ شهروندان را به پرداخت زکات تشویق کنیم

انتهای پیام/گ

نظر شما