شناسهٔ خبر: 44069659 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

هرتابرلین 2-5 دورتموند؛ پیروزی شاگردان فاوره با چاشنی پوکر پسر طلایی اروپا

شایان حاتمی

هرتابرلین میزبان دورتموند بود.

صاحب‌خبر -

دو تیم هرتابرلین و دورتموند از هفته هشتم رقابت های بوندسلیگای آلمان به مصاف هم رفتند. 

مشخصات بازی هرتابرلین و دورتموند

  • روز و تاریخ برگزاری: شنبه 21 نوامبر 2020 / 1 آذر 1399
  • ساعت: 23:00
  • تورنمنت: هفته هشتم بوندسلیگا در فصل 21-2020
  • ورزشگاه: استادیوم المپیک برلین
  • داور: باستین دانکرت
  • گلزنان: ماتئوس کونیا (33، 79) برای هرتابرلین / ارلینگ هالند (47،49، 62، 79) و رافائل گوئررو (70) برای دورتموند

نمرات بازیکنان و ترکیب تیم های هرتابرلین و دورتموند

گل های بازی هرتابرلین و دورتموند

هرتابرلین 1-0 دورتموند؛ ماتئوس کونیا (33): توپ در پشت محوطه جریمه دورتموند به کونیا رسید و او نیز با ضربه ای محکم و دقیق، دروازه رومن بورکی را باز کرد. 

هرتابرلین 1-1 دورتموند؛ ارلینگ هالند (47): امره جان توپ را با ارسال زمینی به محوطه جریمه حریف، هالند را در مقابل دروازه خالی قرار داد و مهاجم نروژی دورتموند نیز بازی را به تساوی کشاند.

هرتابرلین 1-2 دورتموند؛ ارلینگ هالند (49): هالند روی پاس در عمق برانت در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و با زدن ضربه ای زمینی به سمت چپ دروازه، زنبورها را پیش انداخت. 

هرتابرلین 1-3 دورتموند؛ ارلینگ هالند (62):هالند روی اشتباه مدافع حریف، توپ را از او دزدید و با جا گذاشتن دروازه بان هت تریک خود را کامل کرد. 

هرتابرلین 1-4 دورتموند؛ رافائل گوئررو (70): توماس مونیر توپ را از سمت راست، به صورت زمینی به داخل محوطه جریمه حریف ارسال کرد و گوئررو در دو مرحله، توپ را وارد دروازه حریف کرد.

هرتابرلین 2-4 دورتموند؛ ماتئوس کونیا (79-پنالتی): بازیکنان دورتموند در محوطه جریمه بر روی گوندوزی مرتکب خطا شدند و کونیا با ایستادن پشت توپ و ضربه ای زمینی به سمت راست دروازه، گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه حریف کرد. 

هرتابرلین 2-5 دورتموند؛ ارلینگ هالند (79): هالند با دریافت توپ روی اشتباه بازیکن حریف، توپ را تا پشت محوطه هرتابرلین حمل کرد و با یک و دو با بازیکن خودی، پوکر خود را به ثبت رساند.

خلاصه بازی 


 

 

نظر شما