شناسهٔ خبر: 44067511 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

قدردانی امام جمعه قزوین از دستگاه قضا برای رسیدگی به پرونده هفت‌سنگان

نماینده، ولی فقیه در قزوین از رسیدگی قوه قضابیه به پرونده هفت‌سنگان قدردانی کرد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، در برنامه استانی سروش آسمانی در رابطه با صدور حکم بدوی پرونده جنجالی هفت سنگان گفت: الحمدالله این روز‌ها شاهد بودیم تکلیف پرونده هفت‌سنگان روشن شد، از آیت الله رییسی تشکر می‌کنیم، از روزی که وی مسئولیت حوزه دستگاه قضا را قبول کرد هر روز خبر‌های جدیدی از برخورد و مقابله با فساد و تخلف در استان‌های مختلف می‌شنویم.

نماینده، ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: در قزوین هم مردم ما که مدت‌ها چشم انتظار بودند امروز شاهدند که این پرونده پیچیده که متاسفانه برخی مسئولان آن زمان هم آلوده به آن بودند، تعیین تکلیف شد. همچنین در ادامه رسیدگی به این پرونده امیدواریم به نحو احسن این مسیر ادامه پیدا کند و بیت المال به جای خود بازگردد.

وی تصریح کرد: اگر هفت سنگان تکلیفش مشخص نمی‌شد متخلفان تشویق می‌شدند که دوباره به تخلف خود ادامه دهند، اما با قصه هفت سنگان دیگر باید این متخلفان خیلی جسور باشند که این رفتار‌های ظالمانه را ادامه دهند و این دستبرد‌ها به بیت المال از بین نرود و عده‌ای از موقعیت شغلی خود سوءاستفاده کنند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: از دستگاه قضا و قضات استان قزوین تشکر می‌کنیم، زیرا قاضی‌ها به وظیفه خود عمل می‌کنند و اگر کسانی تخلف کردند مردم ما این تخلفات را به پای دستگاه قضا نمی‌نویسند و درباره رسیدگی به پرونده هفت سنگان به دستگاه قضا و قضات استان قزوین دست مریزاد می‌گوییم و این عزت و آبرو را که دستگاه قضا برای استان ما به ارمغان آورد به همه مردم تبریک می‌گوییم.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

نظر شما