شناسهٔ خبر: 44066228 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون هندبال | لینک خبر

میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران: خوشحالم که یک مدیر بسیجی و ولایت مدار در راس فدراسیون هندبال حضور دارد

صاحب‌خبر -

دیدار رئیس فدراسیون هندبال با رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور


پاکدل: به بسیجی بودنم افتخار می‌کنم/ لژیونرهای هندبال سفرای خوبی برای حفظ آرمان و ترویج ارزش های نظام هستند


میرجلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران: خوشحالم که یک مدیر بسیجی و ولایت مدار در راس فدراسیون هندبال حضور دارد


رئیس فدراسیون هندبال ظهر امروز در دیدار با سرهنگ میر جلیلی رییس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ضمن ارائه گزارش از فعالیت های فدراسیون هندبال، هفته بسیج را تبریک گفت.

Irihf: علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ظهر امروز شنبه یکم آذرماه با حضور در دفتر سرهنگ میر جلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور ضمن تبریک هفته بسیج و ابراز خوشحالی از حضور چهره ای ارزشی و با سابقه ای درخشان در راس سازمان بسیج ورزشکاران، گزارشی از فعالیت های فدراسیون هندبال در راستای سیاست های سازمان بسیج ورزشکاران ارائه کرد.

در این جلسه علیرضا پاکدل پس از تبریک هفته بسیج اظهار داشت: افتخار می کنم 27 سال است که بسیجی هستم و خواهم بود. سعی کرده ایم در رشته هندبال در راستای ترویج اخلاق، فرهنگ و روحیه جهادی در ورزش تلاش کنیم و اقدامات خوبی را در این مدت انجام دادیم. سالن هندبال فدراسیون را به نام سردار دل ها شهید قاسم سلیمانی نام گذاری کردیم و لیگ امسال را نیز در بخش مردان به نام و یاد شهید حسین پورجعفری و در بخش بانوان به نام شهدای مدافع سلامت نامگذاری کردیم.

پاکدل گفت: همچنین پس فرمایش های مقام معظم رهبری در خصوص کمک های مومنانه سعی کردیم تا حد امکان تعدادی بسته های کمک معیشتی تهیه و توزیع کنیم.

ایشان با اشاره به اهمیت توجه به ترویج ارزش های نظام از طریق ورزشکاران نخبه افزود؛با توجه به اینکه ورزشکاران خوبی هم در داخل و خارج از کشور داریم، سعی کرده ایم که بتوانند سفرای خوبی برای حفظ آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش های نظام و انقلاب اسلامی باشند که در همین راستا در سال گذشته و در حاشیه مراسم یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با توجه به شاخصه های مختلف ،محمد سیاوشی را بعنوان چهره اخلاق سال ۹۸ هندبال کشور معرفی کردیم.

سرهنگ میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزش کشور در این جلسه ضمن اهدای تابلو با ارزش تمثال شهدای ورزشکار به علیرضا پاکدل گفت: از حضور شما و اقدامات بسیار ارزشمندتان تان در رشته هندبال بسیار خرسندیم و خوشحالیم که یک مدیر بسیجی و ولایت مدار در راس فدراسیون هندبال به جامعه ورزش کشور و نظام جمهوری اسلامی خدمت می کند.

ایشا نام گذاری سالن هندبال بنام شهید سپهبد سلیمانی و همچنین برگزاری مراسم یادبود با شکوه برای این شهید بزرگوار،و برگزاری لیگ های هندبال به یاد و نام شهدا را در زنده نگه داشتن شعائر اسلامی و مذهبی در ورزش که تعظیم آنها پشتوانه معنوی نظام جمهوری اسلامی است ستودند و از محسن باباصفری بازیکن تیم ملی هندبال  که در  رویارویی با نماینده رژیم غاصب اسرائیل حاضر به مسابقه نشدند و مورد تقدیر فدراسیون قرار گرفتند ،تشکر کردند.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران افزود؛ورزش ما به مدیران جهادی نیاز دارد. ما باید در ورزش پهلوان پروری را توسعه دهیم و در حفظ منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و دینی در ورزش کارهای موثرو شایسته انجام دهیم.

وی با تاکید بر اهمیت حضور بانوان مسلمان در ورزش افزود: در موضوع حضور بانوان در ورزش می بایست به مقوله حجاب عفاف و در تمامی حوزه ها بایستی به مرام پهلوانی بیش از پیش توجه کنیم و تلاش کنیم ورزشکاران، مربیان  و داوران ما در مواجهه با سایر موارد بصیرت لازم  را در ورزش داشته باشند.

در پایان مقرر شد بافعال نمودن بسیج فدراسیون هندبال  و معرفی مسئول جدید در این حوزه ضمن تعامل هر چه بیشتر فدراسیون و سازمان بسیج ورزشکاران گام های موثری در این حوزه برداشته شود.

نظر شما