شناسهٔ خبر: 44059356 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

انتقاد شدید رسانه ترک از محمد بن سلمان؛

قاتل و جلاد سعودی «قدس و مسجدالاقصی» را به صهیونیست‌ها فروخته است!

محمد بن سلمان به تازگی به رسانه های سعودی دستور داده که شرایط را برای علنی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فراهم کنند و انتشار گزارش اخیر در روزنامه عکاظ هم در همین راستا انجام شده است.

صاحب‌خبر -


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس (قدسنا)، چند ساعت پس از تماس تلفنی میان ملک سلمان شاه سعودی و رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه ، روزنامه ینی شفق نزدیک به دولت ترکیه در گزارشی بشدت از «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی انتقاد کرد و با اشاره به پرونده قتل جمال خاشقجی وی را قاتل و جلادی توصیف کرد که فلسطین را به اشغالگران فروخته است.


در این گزارش آمده است: ولیعهد سعودی قدس را به صهیونیستها فروخته است و هنوز نمی داند قبله مسلمانان به کدام سو است؟ وی می خواهد با تحریف حقایق،  برقراری روابط با اشغالگران را در میان مردم عربستان توجیه کند.


ینی شفق در ادامه این گزارش نوشت: روزنامه عکاظ که وابسته به محمد بن سلمان است، اخیرا عنوان کرده که مسجدالاقصی قبله اول مسلمانان نیست، این اقدامات در راستای از بین بردن جایگاه قدس در دیدگاه افکار عمومی صورت می گیرد.


به نوشته این روزنامه، محمد بن سلمان به تازگی به رسانه های سعودی دستور داده که شرایط را برای علنی سازی روابط با رژیم صهیونیستی فراهم کنند و انتشار گزارش اخیر در روزنامه عکاظ هم در همین راستا انجام شده است.

 

انتقاد شدید رسانه ترک از محمد بن سلمان؛

قاتل و جلاد سعودی  «قدس و مسجدالاقصی» را به صهیونیست‌ها فروخته است! 2

انتهای پیام/م.ت/

نظر شما