شناسهٔ خبر: 44041614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگاه قضایی لامرد با احتکارکنندگان روغن برخورد کند

امام جمعه لامرد گفت: دستگاه قضایی لامرد به شدت با احتکارکنندگان روغن خوراکی برخورد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام على حسین زاده امام جمعه لامرد در خطبه‌هاى امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: اخلاص، ولایت پذیرى، اطاعت از حق، نترس، خستگى ناپذیروصبر انقلابى از ویژگى هاى بسیجیان است.

وى افزود: باید از تفکر بسیج به عنوان زیرساخت تمدن ساز و پیشرفت استفاده کرد زیرا امروز تکیه بر غرب، مانند خانه ساختن بر روى آب است.

امام جمعه لامرد گفت: برخى ها اهل سختى نیستند و به دنبال خوشى خود هستند، در حالى که باید براى پیشرفت از تفکر بسیجى بهره برد زیرا دشمن هم با تفکر بسیجى ریشه کن خواهد شد.

حجت الاسلام حسین زاده با بیان اینکه امروز همراهی با دولت آمریکا خلاف عقلانیت هست، ادامه داد: برخى از سیاست‌ورزان هنوز هم حرفهایى راجع به مذاکره می زنند اما اینها ترسوهایى هستند که پشت مفهوم عقلانیت پنهان شده اند و عقل سلیم هرگونه مذاکره را قبول نمى کند.

وى خاطرنشان کرد: ایران تجربه تلخ ٨ سال برجام دارد، امروز آمریکا ٢٠ شکست راهبردى در منطقه متحمل شده است و اوضاع داخلى آمریکا پس از انتخابات به شدت به هم ریخته است و بایدن و ترامپ فرقى نمى کند بلکه ما با شخصیت استکبارى آمریکا مشکل داریم.

حجت الاسلام حسین زاده بیان داشت: دولت در ٨ ماه باقى مانده از عمرش براى استفاده از ظرفیت‌هاى داخلى و برطرف کردن معضلات مردم برنامه‌ریزى کند و کار جهادى انجام دهد.

امام جمعه لامرد با اشاره به آغاز فعالیت بسیج در طرح مبارزه با کرونا، از آحاد مردم خواست همکارى لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام حسین زاده خاطرنشان کرد: طبق اعلام ستاد کرونا در آذر و دى ماه، شاهد شدت شیوع کرونا خواهیم بود که آحاد مردم باید پروتکل‌هاى بهداشتى رعایت کنند تا این ویروس منحوس زودتر ریشه‌کن شود.

وى با اشاره به مطرح شدن احتکار روغن خوراکى تصریح کرد: احتکار حرام است و وقتى جامعه اسلامى نیاز به کالایى دارد چرا باید احتکار توسط افرادى انجام شود بنابراین از دستگاه قضایى و دادستان مى خواهم به شدت با احتکار کنندگان روغن خوراکى برخورد کنند.

انتهای پیام/ س

نظر شما