شناسهٔ خبر: 44020079 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فال روزانه شخصی / 29 آبان + فیلم

رکنا: فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از فال روزانه ماه تولدتان باخبر شوید.

صاحب‌خبر -

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد امروز به کودک درونتان اعتماد کنید تا توصیه های خوبی به شما بکند. کمی عجیب به نظر می رسد، اما گاهی اوقات کودک درونتان پاسخ های درست را می داند. برای کنار آمدن با شرایط باید قوی و شاد باشید.یک شغل و زندگی جدید پیدا کنید. از کار گردن به خاطر پول دست بکشید، خیلی نمی توانید ازین راه دربیاورید. اگر کاری که می کنید را دوست داشته باشید روزهایتان سریع تر خواهند گذشت و زندگیتان شیرین تر خواهد شد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد امروز می‌خواهید کاری را برای اولین بار انجام دهید و برای همین مشتاق ولی نگران هستید. شما ترجیح می‌دهید که درباره موقعیت کنونی بیشتر بدانید و فکر می‌کنید این کار به شما قوت قلب لازم را خواهد داد. اگر زمان کافی داشته باشید دوست دارید که برای این مسئولیت و ماموریت،‌ مهارت‌هایی را که لازم دارید یاد گرفته و تمرین کنید. اما زمان کافی برای این کار ندارید. با ترس‌هایتان مواجهه شوید و تا جایی که امکان دارد از روی ترتیب و به قاعده جلو بروید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز که ارتباط خورشید و بهرام در دومین خانه شما یعنی خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برایتان روشن کرده است، شما بی‌جهت به خودتان سخت می‌گیرید. انرژی خود را ذخیره کنید که بتوانید کارهایتان را تمام کنید، در این صورت از نظر کاری احساس خوبی پیدا خواهید کرد. اگر ذهن شما با فکر کردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روی زمان حال و کارهایی که الان می‌توانید انجام دهید متمرکز کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد امروز می توانید در رابطه تان آغازی دوباره داشته باشید. به نظر می رسد که هیچ چیز خوب پیش نمی رود ولی اگر سازش داشته باشید، ارتباط برقرار کنید و خودتان باشید می توانید کسی را بیابید که عاشقتان باشد پس تلاش کنید تا هرچه از دستتان بر می آید را انجام دهید. هرکاری که مورد نیاز است را انجام بدهید تا دوست داشتنی باشید چراکه احتیاج دارید تا مورد مقبول دیگران باشید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد فروتن باشید و بدانید که اگرچه کارتان را خیلی خوب انجام می دهید، ولی در رشته ی خیلی خوبی فعالیت ندارید. بگذارید دیگران بدانند که در قلبتان چه می گذرد و به آنها شانس این را بدهید که اوضاع را بهتر کنند سعی کنید که به آنها اعتماد کنید و شک و تردید به دلتان راه ندهید در این صورت بار بزرگی از روی دوشتان برداشته خواهد شد. امروز کمی درباره ی هستی یاد بگیرید. به دانش آن به زودی نیاز پیدا خواهید کرد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد شما امروز بیشتر از همیشه درباره عشق و افسانه جدی هستید و ممکن است بدنبال راه‌هایی باشید که علاقه تان را در مسیر یک رابطه هیجان انگیز امتحان کنید یا اینکه بدنبال ایجاد رابطه‌ای جدید با شخص دیگری باشید. اما وضعیت غمگین و محزون شما می‌تواند در سر راه شما برای رسیدن به هدف هایتان مانع ایجاد کند. با این حال یک هوشیاری ناگهانی می‌تواند همه چیز را در یک لحظه تغییر دهد. اگر با حقیقت برخورد کردید سعی نکنید با آن بجنگید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید برای رسیدن به آرزوهایی که در سر دارید، تمام تلاش تان را می کنید و راههایی را که به نظرتان خلاقانه است، به کار می گیرید اما در این حین ناگهان راه دیگری نیز مقابل شما سبز می شود که شما را غافلگیر و به هدف تان نزدیک تر می کند. هیچ کس بیشتر از شما از این موضوع خوشحال نمی شود، پس این شادی را جشن بگیرید. امروز سر موضوعی با یکی از دوستان نزدیک تان درگیر خواهید شد. بهتر است به جای عصبانیت و خراب کردن بیشتر رابطه، خودتان را کمی جای او بگذارید و از زاویه دید او به موضوع نگاه کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد شاید بد نباشد در کلاس های مختلفی که حتی ربطی به زندگی و فعالیت های روزمره شما ندارند، ثبت نام کنید. به عنوان مثال کلاس های کامپیوتر مانند فوتوشاپ می تواند به کمک تان آید. با بالا بردن توانایی هایتان، نه تنها خود که دیگران نیز از شما راضی تر و قدردان تر خواهند بود. شما فردی هستید که سعی می کنید به دیگران کمک کنید تا مسائل را از زاویه دیدهای متفاوت ببینند اما در حال حاضر خودتان از آن غافل شده اید. اگر در رابطه عاطفی خود با عشق تان دچار گیجی و ابهام هستید، نصیحت های خود را به دیگران، به یاد آورید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که امروز برقراری ارتباط با دیگران برای شما کمی سخت شده است. تا به حال برای رضایت حال دیگران تلاش بسیاری می کردید و مدام از آنها انتظار تشویق داشتید اما اکنون احساس می کنید که بهتر است کمی به خودتان اهمیت دهید و برای دل خودتان وقت بگذارید. امروز روز خوبی برای استفاده از مهارت ها و توانایی هایتان است. اگر احساس افسردگی می کنید، بهتر است چند ساعت را بیرون از منزل بگذرانید. با دوستان تان به بازدید از موزه ها و گالری های نقاشی بروید تا روحیه تان عوض شود.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که امروز کمتر چیزی می تواند شما را محدود کند، زیرا می توانید پتانسیل موجود در هر موقعیتی را ببینید. با این حال ترجیح می دهید زیاده روی نکنید و رویکردی متعادل به موقعیت های مختلف داشته باشید. فعلا بهتر است پای قلبتان را به میان بکشید و از خودتان بپرسید که واقعا چه می خواهید. یکی از اهداف تازه ای که برای خودتان تعیین کرده اید شاید به نظرتان کمی طاقت فرسا بیاید و به این فکر کنید که آیا اصلا رسیدن به آن امکان پذیر است. در حال حاضر باید نسبت به مسائل مادی دقت ویژه ای داشته باشید و با احتیاط رفتار کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که شما امروز به جزئیات فراوانی که در محل کار روی هم انباشته شده اند اهمیت می‌دهید. شما معمولا خیلی راحت مسئولیت‌های تان را یکی یکی انجام داده و بعد به سراغ بعدی می‌روید، اما حالا نمی‌توانید به راحتی تشخیص دهید که کجا باید بروید. اما موکول کردن کارهایتان به روزهای بعدی نیز ایده چندان خوبی نیست، چراکه هرچه زمان بگذرد مشکلات دیگری از راه می‌رسند. پس شجاع باشید و خیلی زود آستین‌هایتان را بالا زده و شروع به کار کنید!

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد اگر امروز بخواهید خودتان را در یک گروه جای بدهید حتما شما را رد خواهند کرد. آنها شما را نمی خواهند و شما هم واقعا نمی خواهید با آنها باشید. گروهی را بیابید که مناسب شخصیتتان باشند و کارهایی که دوست دارید را انجام بدهند. گروهی را بیابید که اهل مطالعه باشند، خردمند باشند و به سخن چینی نپردازندسعی کنید امروز اگر همه چیز بر وفق مرادتان نبود ناراحت نشوید. به آینده امیدوار باشید. این ماه ماه خیلی خوبی است تا درمورد طبیعت و برداشت محصول چیزهایی یاد بگیرید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
2 0

نظر شما