شناسهٔ خبر: 43997924 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

فال روزانه شخصی / 28 آبان + فیلم

رکنا: فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. با این بخش از سایت رکنا همراه باشید تا از فال روزانه ماه تولدتان باخبر شوید.

صاحب‌خبر -

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

نماد فروردین

فال روزانه شما نشان می دهد احساساتتان در امور عاشقانه امروز کمی سرد می شود. شاید امروز نخواهید که کسی دور و برتان باشد. خانواده تان درمورد امروز و حالت روحیتان کمی نگران می شود پس بهتر است که موقعیت بوجود آمده را به آنان توضیح دهید و یا اگر شرایطش را ندارید سعی کنید که احساساتتان را بروز ندهید. کمی قانون برای خودتان تعریف کنید که کمی به شما آزادی دهد.

 

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

نماد اردیبهشت

فال روزانه شما نشان می دهد انرژی امروز خود را به دیگران اختصاص دهید. روز خوبی است تا ایده های خود را با دوستان و همکاران تان به اشتراک بگذارید و به کمک افرادی بروید که به شما احتیاج دارند. این کارها به نفع خود شما نیز خواهد بود زیرا با افرادی آشنا می شوید که می توانند در آینده ای نزدیک کمک حالتان باشند. حتما شنیده اید که از هر دست بدهی از همان دست هم پس می گیری. از انرژی مثبتی که امروز در فضاست استفاده و سعی کنید شریک زندگی تان را سورپرایز کنید و این شادی را با او هم شریک شوید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

نماد خرداد

فال روزانه شما نشان می دهد شور و اشتیاق شدید شما می‌تواند در روابط تان با یکی همکاران یا با نامزدتان باعث بروز اختلاف بشود. اما زیاد صحبت کردن در این مورد فقط تأثیر منفی می‌گذارد، مگر اینکه شما در جستجوی حقیقت و راستی باشید. مردم از این اخلاق شما که خیلی راحت حرف می‌زنید و خیلی راحت هم قول می‌دهید خسته شده‌اند. فراموش نکنید که نباید در مورد یک کار صحبت کنید بلکه فقط باید آن را انجام دهید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

نماد تیر

فال روزانه شما نشان می دهد شما معمولا علاقه چندانی به این که دیگران بخواهند بجای شما برایتان تصمیم گیری کنند ندارید، ولی امروز دخالت آرامش بخش یک نفر دیگر ممکن است برایتان بسیار خوشایند باشد. اگر یکی از دوستان مورد اطمینانتان سعی دارد شما را راهنمایی کرده و در مسیر درست قرار دهد به او اعتماد کنید. متاسفانه در حال حاضر احساسات درونی تان نمی توانند شما را به درستی راهنمایی کنند و ممکن است تاثیراتی منفی روی انتخاب های شما بگذارند. البته در نهایت این خود شما هستید که می خواهید در این مسیر پیش بروید و باید در این مورد تصمیم گیری کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

نماد مرداد

فال روزانه شما نشان می دهد امروز مسئولیت های خانوادگی ممکن است با توانایی شما در شرکت در دیگر فعالیت ها تداخل پیدا کند، ولی اگر زمانتان را به درستی مدیریت کنید خواهید توانست به همه کارهایتان برسید. شما می دانید که حس وفاداری شما نسبت به کسانی که دوست دارید برایتان نسبت به هر چیز دیگری در اولویت قرار دارد و تا وقتی آنها به کمک شما نیاز داشته باشند به سراغ هیچ کار دیگری نخواهید رفت. اگر کارهایتان با حس قلبی تان هماهنگی داشته باشند هیچ چیزی جلوی شما را نخواهد گرفت.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین شهریور

نماد شهریور

فال روزانه شما نشان می دهد امروز خیلی روز خوبی برایتان نیست. از سیاست های اداره دور بمانید و به هر قیمتی که شده از جرو بحث های درون خانواده اجتناب کنید. به مراقبه بپردازید و چشمان خود را بسته و بگذارید زندگی اطرافتان جریان داشته باشد. امروز مسوولیت کارهایی که می کنید را قبول کنید و مطمین شوید که وقتی کار بدی می کنید به کسی جز خودتان آسیب نرسد. درمورد اینکه کی هستید و وقتی تصمیم گیری می کنید چه تاثیری روی خانواده می گذارید فکر کنید.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین مهر

نماد مهر

 

فال روزانه شما می گوید اگر امروز در وجسم و روحتان احساس خستگی می کنید، شاید به دلیل بحث ها و جدل هایی باشد که با معشوقه تان داشته اید. شاید امروز نخواهید اقدام سختی انجام بدهید ولی متوجه کاری باشید که مهم است. همه چیز را خوب کنید و عذرخواهی فراموش نشود.با تغییراتی که درخانواده ایجاد می شود خودتان را سازگار کنید. انقدر مصمم نباشید که راه خودتان را بروید و هیچ چیز جز خودتان را نبینید. مراقب اموالتان باشید و کیفتان را در جیب و یا کمدتان محکم نگه دارید. امروز در محل کار دزدی پیدا خواهد شد.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین آبان

نماد آبان

فال روزانه شما نشان می دهد اگر امروز بخواهید ایده‌هایتان را برای فرد دیگری توجیه کنید، این کار بیشتر از آن چیزی که ارزش دارد از شما انرژی می‌گیرد. اتفاقاتی که برای شما می‌افتد به خودتان مربوط می‌شود نه به دیگران. حتی اگر دوست داشته باشید که دیگران را در آروزهایتان سهیم کنید، احتمالاً آنها ارزش رویاهای شما را درک نخواهند کرد، زیرا کلمات قادر نیستند تا نیرویی را که برای رسیدن به آنها در شما وجود دارد را شرح دهند.

 

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

نماد آذر

فال  روزانه شما نشان می دهد که امروز روزی فوق العاده برای شما پیش بینی می شود و دیگران نمی توانند در برابر انرژی وجود شما مقاومت کرده و به شما لبخند نزنند. امروز خیلی از احساسات خود را درک نمی کنید، ولی این بدان معنی نیست که باید آنها را نادیده بگیرید. با وجود این که این توانایی را دارید که سردرگمی و آشفتگی خود را مخفی کنید، انکار احساساتتان راه خیلی خوبی نیست. پس به هر روشی که خودتان مناسب می دانید آنها را بیان کنید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین دی

نماد دی

در فال روزانه شما آمده است که رابطه متقابل شما با دیگران ممکن است به خاطر ترس غیر منصفانه باشد. اگر شما از این می‌ترسید که شخصی سعی کند تا شما را تحت کنترل خودداشته باشد بعد ممکن است شما به روشنی انگیزه درست او را متوجه نشوید. با وجود اینکه نگرانی‌های اخیر شما ادامه نخواهد داشت هنوز بهتر است که سئوال‌های ضروری را بپرسید تا هر گونه شک و شبهه‌ای را از بین ببرید. محتاط بودن در مذاکرات تان اکنون می‌تواند سیاست عاقلانه‌ای باشد و دیگر نیازی نیست تا خود را برای یک مدت طولانی از پیشرفت عقب بیندازید.

 

فال روزانـه شخصی متولدین  بهمن

نماد بهمن

فال روزانه شما نشان می دهد که آنهایی که در اداره هستند خیلی بداخلاق شده اند. از آنجایی که اضافه حقوق نگرفتند خیلی عصبانی هستند. شاید بخواهید آرامشان کنید، ولی بهتر است که پشت میزتان بنشینید و فقط لبخند بزنید. می دانید که رفتار کودکانه فقط باعث اخراجشان می شود!امروز روز تنبلی دارید! بنشینید و چندین ساعت هیچ کاری نکنید. بعد از استراحت می توانید بیرون بروید و کمی خرید کنید، قدم بزنید و یا بدوید. خوب است که اوقات بیکاری داشته باشید تا کاملا حالتان خوب شود. کسی را به شام دعوت کنید که شبیهتان است.

 

فال  روزانـه شخصی متولدین اسفند

نماد اسفند

فال روزانه شما نشان می دهد کمی احتیاط اکنون برای شما لازم است به خاطر اینکه بتوانید روی زخم روحی که بر اثر مشکلات مالی در شما ایجاد شده مرهم بگذارید. خوشبختانه هر مشکل مالی راه حلی دارد اما شما ادعا می‌کنید که می‌خواهید مقدار مناسبی نیرو برای این موقعیت خرج کنید. می‌توانید به واسطه کمی عقل و منطق از این موقعیت سود ببرید بنابراین زمان را از دست ندهید و اول تحقیق کنید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما