شناسهٔ خبر: 43967988 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قابل توجه دانشجویان؛

ثبت‌نام ۲ واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور آغاز شد

دانشگاه علوم پزشکی مجازی در خصوص ارائه دو واحد درس « آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» برای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور فراخوان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر اساس سومین فراخوان دانشگاه علوم پزشکی مجازی مبنی بر ارائه دو واحد درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» برای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور دانشجویان از تاریخ ۲۵ آبان ماه ۹۹ تا ۱۰ آذر ماه جاری فرصت دارند تا جهت دریافت دو واحد درس " آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل" اقدام کنند.

ثبت نام در این دو واحد درسی برای دانشجویان "دکتری عمومی پزشکی"، "دندانپزشکی"، "داروسازی" و دانشجویان مقطع کارشناسی رشته‌های "پرستاری"، "مامایی"، "فیزیوتراپی" و"علوم تغذیه" اجباری و برای دیگر دانشجویان به صورت اختیاری خواهد بود.

ثبت نام دانشجویان صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق لینک ثبت نام در وب سایت دانشگاه علوم پزشکی مجازی به آدرس http://vums.ac.ir انجام خواهد شد.

دانشجویان باید فرم تقاضای درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل» را در وب سایت دانشگاه تکمیل کنند. در ادامه دانشجویان باید تصویر معرفی نامه اداره کل آموزش دانشگاه/ دانشکده را به همراه تصویر کپی کارت ملی، تصویر اسکن عکس ۳*۴ را بارگذاری کنند.

دانشجویان شهریه پرداز و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به پرداخهت شهریه به مبلغ ۳.۵۲۵.۱۲۰ ریال (۳۵۲ هزار و ۵۱۲ تومان) با احتساب ۴۰ درصد تخفیف برای این واحد درسی هستند.

بر اساس تقویم آموزشی درس «آشنایی با مبانی طب ایرانی و مکمل»، انتخاب واحد از ۲۵ آبان تا ۱۰ آذر انجام می‌گیرد و دوره آشنایی با نحوه کار با سامانه مدیریت یادگیری نوید برای دانشجویان و اعضای هیات علمی ۱۲ آذر برگزار می‌شود.

کلاس مجازی از ۱۷ آذر ۹۹ آغاز می‌شود و تا اردیبهشت ۱۴۰۰ ادامه دارد. آزمون الکترونیکی پایان کلاس نیز اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. نمرات این درس در خردادماه ۱۴۰۰ به دانشگاه‌های علوم پزشکی ارائه می‌شود.

نظر شما