شناسهٔ خبر: 43958253 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

آموزش طراحی نیروگاه خورشیدی با استفاده از چند نرم افزار

انجمن علمی دانشجویی برق شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی، دوره مجازی آموزشی طراحی نیروگاه خورشیدی با استفاده از نرم افزار pvsyst و google sketchup را برگزار می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، "معرفی نیروگاه خورشیدی و انواع آن"، "تجهیزات و نحوه اتصال نیروگاه خورشیدی به شبکه"، "آموزش نرم افزار pvsyst"، "نمونه طرح توجیهی نیروگاه خورشیدی"، " طراحی یک نمونه نیروگاه  متصل به شبکه و منفصل از شبکه (off grid و on grid)"، "آموزش تهیه نقشه چیدمان نیروگاه (layout) با استفاده از نرم افزار google-sketchup"، "آموزش آنالیز سایه اندازی با استفاده از نرم افزار google-earth"، "دیتاشیت (datasheet) تجهیزات نیروگاه خورشیدی" و "مباحث اقتصادی نیروگاه خورشیدی (قیمت تجهیزات و جداول آنالیز قیمت)"، از جمله مباحث و سرفصل های این دوره آموزشی است.

این دوره با تدریس مهندس سعید نیاکان از ۲۵ آبان ماه ۹۹ روزهای یکشنبه و سه‌شنبه  ساعت ۱۸ الی ۲۰ به صورت مجازی برگزار می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت نام به لینک https://eventcenter.ir/۲۶۱ee۹a۲۷۴۸۵ و جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۹۰۵۴۱۲۹۸۰ یا آیدی edu_aesa_pwut@ مراجعه کنند.

انتهای پیام

نظر شما